עלות לימודי סוכן ביטוח

בשביל לחשב את העלות עבור קורס הכשרה לסוכן ביטוח, צריך קודם להבין שמדובר בלימודי הכנה לבחינות

הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הלימודים בתחום כוללים הכנה לשישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים, המסלול הפנסיוני והמסלול האלמנטרי. העלות עבור כל אחד מהקורסים משתנה בהתאם למתכונת הקורס והיקפו, והעלות הכוללת תלויה במספר הקורסים הנדרשים. ישנם סטודנטים שיכולים לקבל פטור על חלק מהקורסים, בהתאם להכרה בלימודים קודמים.

בשני המסלולים הפנסיוני והאלמנטרי תצטרכו גם לעשות סטאז' של חצי שנה. הלימודים בתחום לוקחים בדרך כלל כשנתיים. כמו כן, ניתן להתחיל בסטאז' מייד עם סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד. הלימודים במכללה שלנו מתקיימים באופן פרונטלי או דיגיטלי והם מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים ומעניקים לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. כמו כן, בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

עלות לימודי סוכן ביטוח
לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, תנאי קבלה

המסלול של סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטריים אינו דורש תנאי קבלה מיוחדים. בהתאם לכך, קורסים מקצועיים לנשים מאפשרים לכם בזמן קצר יחסית לרכוש מקצוע ולהכין אתכם עצמכם למעגל העבודה. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור הבחינות, בנוסף לקורסים מקצועיים והכשרות מעשיות בתחום הביטוח. ההכשרות המעשיות והקורסים עבור חתמים ורפרנטים, מתאימים עבור אנשים שמעוניינים בכמה חודשים בלבד לעבור הכשרה מקצועית שתאפשר להם למצוא עבודה בתחום.

בכל מקרה נתון בו אתם מתלבטים במה לבחור, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. היועצים שלנו יעזרו לכם לבחור את מסלול הלימודים המתאים עבורכם, ויבדקו עבורכם האם אתם זכאים לפטור על חלק מהקורסים במסלול הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי.

דילוג לתוכן