עלות קורס יועצי משכנתא

עלות קורס יועצי משכנתא תלויה כמובן בתוכנית הלימודים של המכללה.אם אתה מחפש קורס יועצי משכנתא מחיר כמובן מאוד חשוב. העלויות נעות בין 5000 ש"ח לקורס לבין 10,000 ש"ח. מכללות המציעות קורס מקיף ויסודי בתחום, כולל תעודת סיום קורס שמוכרת בשוק ומקובלת על הבנקים, לוקחות כמובן סכומים גבוהים יותר. אבל הדבר החשוב ביותר הוא הכנה לעבודה עם לקוחות. לכן כדאי לשלם יותר ולהרוויח השכלה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר שניתן. בכל מקרה, הסכום שאתם משלמים עבור הקורס מחזיר את עצמו במהירות לאחר התחלת העבודה בתחום. 

ייעוץ משכנתאות, הכשרה מקיפה לעבודה

ייעוץ משכנתאות הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל העבודה. בנוסף לכך זהו אחד המקצועות המתגמלים ביותר. כל זאת לאחר קורס קצר והכשרה מקצועית של 15 מפגשים בלבד! בני שלוש שעות וחצי כל מפגש. בזמן קצר אתם מקבלים הכשרה מקיפה לעבודה, ואת כל הכלים הנדרשים בשביל לבנות תמהיל משכנתא אופטימלי. 

עלות קורס יועצי משכנתא

במכללת אורין שפלטר אנחנו משיקים כבר שנים רבות קורס ייעוץ משכנתאות עבור כל מי שמעוניין לרכוש השכלה מקצועית בתחום. בנוסף לכך הקורס שלנו מתאים עבור אנשים שמעוניינים להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי שלהם. במהלך הקורס שלנו נתנסה בפועל בעבודה באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות. כמו כן נתלווה ליועץ משכנתאות בפועל בפגישה בבנק ונלמד הלכה מעשה איך לבנות תמהיל משכנתא מתאים, ואיך להגיש בקשה לבנקים. בסיום הלימודים אצלנו אתם מקבלים תעודה משולבת של יועץ משכנתאות ומגייס אשראי. 

מכללת אורין שפלטר מלווה אתכם לכל אורך הלימודים משלב הייעוץ הראשוני ועד למציאת עבודה. בסיום הלימודים, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם. אצלנו אתם מקבלים יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים בתחום. אם אתם מעוניינים לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות שכיר אל תהססו לפנות אלינו עוד היום ולהירשם כבר לסמסטר הבא.

דילוג לתוכן