עלות קורס יסודות הביטוח

קורס לימודי יסודות הביטוח הוא אחד מארבעת מבחני החובה, עבור המסלול של סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. במסגרת ההכשרה עבור סוכני ביטוח, אתם נדרשים לעשות ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, שני מבחנים מקצועיים, וסטאז' של חצי שנה.

מכללת אורין שפלטר מלמדת כבר שנים רבות קורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים. המחיר עבור קורס סוכן ביטוח אלמנטרי תלוי בפרמטרים שונים, האם הקורס מתקיים באופן פרונטלי או מקוון או האם אתם לוקחים את התוכנית השלמה. בכל מקרה נתון, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, לצורך קבלת הצעת מחיר על הקורס או על התוכנית המלאה.

במהלך הלימודים אצלנו נכין אתכם ביסודיות לכל המבחנים הנדרשים, ונקנה לכם סט כלים עדכני ומעשי לעבודה עם לקוחות. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה שבאים מן השטח. בנוסף לכך, בסיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

עלות קורס יסודות הביטוח
אפשרויות תעסוקה בתחום הביטוח

בתחום הביטוח האלמנטרי, תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח במסגרת החברות והסוכנויות השונות בכל רחבי הארץ. ההכשרה בביטוח פנסיוני, מאפשרת לכם לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוני. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים שלהם, המשווקים עובדים מטעם חברות הביטוח, ומשווקים ללקוחות את המוצרים שלהם. סוכני הביטוח הפנסיוניים נותנים שירות מקיף וכולל ללקוח, והם עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות.

במסגרת הלימודים במכללה תוכלו תמיד להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו, בנוגע לכל שאלה הנוגעת לאפשרויות העבודה בעתיד. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים, בשביל לבדוק לעומק איזה מסלול מתאים עבורכם, ומהי הדרך הטובה ביותר לעשות את ההכשרה, המטרה שלנו היא להתאים את תוכנית הלימודים לצרכים של כל סטודנט ולזמן העומד לרשותכם.

דילוג לתוכן