עלות קורס ניהול תיקי השקעות

לימודי קורס שוק ההון מכשירים אתכם לעבודה כיועצים ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים. ניהול תיקי השקעות הוא המסלול הארוך מבין השלושה, והוא כרוך במעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. הלימודים בתחום מתקיימים במסגרת של קורסי הכנה מקיפים לכל המבחנים הנדרשים. המבחנים במקצועות היסוד הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ואתיקה ודיני ניירות ערך. שני המבחנים המקצועיים הם במקצועית א' ומקצועית ב'. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של תשעה חודשים.

מסלול הלימודים שלנו עבור ניהול תיקי השקעות הוא בן 555 שעות לימוד אקדמיות והוא לוקח בערך שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. בסיום הלימודים תוכלו לעבוד כמנהלי תיקי השקעות בבנקים, בבתי השקעות, בחברות ביטוח או כעצמאים.

מהו תחום האחריות של מנהלי תיקים?

מנהלי תיקים הם בעלי סמכות לפעול בתיקי ההשקעות של הלקוח מטעם ייפוי כוח שניתן להם, והם יכולים לבצע פעולות בחשבון ללא אישור הלקוח. מדובר באחד התפקידים החשובים ביותר בשוק ההון עם אחריות פיננסית רבה. בהתאם לכך, במסגרת ההכשרה שלנו עבור מנהלי תיקים אנחנו מקנים לכם סט כלים פרקטי לעבודה בתחום. מעבר להכנה המקיפה לכל המבחנים הנדרשים, אנחנו שמים דגש מיוחד על עבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח ומקנים לכם ידע ממקור ראשון על האופן שבו הדברים עובדים בפועל.

עלות קורס ניהול תיקי השקעות
הרשמה ללימודים בניהול תיקים

מסלול לימודי ניתוח ניירות ערך שלנו בניהול תיקים מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. אין צורך בפסיכומטרי לצורך ההרשמה ללימודים. הקורסים מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לנוחיות של הסטודנט. ניתן ללמוד את כל מסלול הלימודים עבור מנהלי תיקי השקעות באופן מקוון!

מעוניינים בפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן