פגישה עם יועץ משכנתאות

התהליך שלפני לקיחת משכנתא הוא תהליך ארוך ומורכב מאוד, במהלכו יש לבצע מחקר, סקר שוק, סבב פגישות עם אנשי מקצוע ויועצים ובמקביל, להבין כמה שיותר את הנושא כדי לדעת ולהוריד בעלויות של העמלות והריביות. המשוואה היא קלה, ככל שאנשים יבינו יותר בתחום ויקבלו עזרה מקצועית יותר, כך גדלה ההסתברות שהמשכנתא שלהם תהיה איכותית יותר. לכן, חשוב מאוד לערוך את הבירורים הנכונים ולחפש יועץ משכנתאות טוב. יש הרבה מאוד יועצי משכנתאות בשוק, אשר יכולים לעשות עבודה טובה מאוד, אך כדי למצוא את היועץ האידיאלי, צריך לעשות מחקר גדול ולהיפגש עם כמה שיותר יועצים על מנת להכיר ולהבין את העבודה שלהם.

פגישה עם יועץ משכנתאות

עבודה של יועץ משכנתאות מתחילה עם ניתוח נכון של הלווה ושל מצבו הכלכלי. יש הבדל ביכולת ההחזר של משפחה שמכניסה 30 אלף שקלים ברוטו בחודש לבין משפחה שמכניסה חצי מכך, ולכן חשוב לדעת לנתח את מצב המשפחה, להעריך הכנסות והוצאות בעתיד ולראות כיצד אפשר להשתמש בנתונים על מנת להוריד בעלות המשכנתא. יועץ טוב גם עוזר במשא ומתן מול הבנק ובסופו של דבר, הוא אמור להחזיר את ההשקעה שהושקעה בו בתוך כמה חודשים בלבד. גם חיסכון שנראה קטן תחילה מתנפח מאוד אם מסתכלים עליו בראייה של 30 שנים קדימה. קורס יועץ משכנתאות עושים במכללת אורין שפלטר.

מובילים בתחומם

פגישה עם יועץ משכנתאות חייבת להיות פרקטית, אך חשוב מאוד לנסות ולראות את החיבור בין הצדדים. מעבר ליועץ יש גם בנאדם, וכדי שהעבודה המשותפת תצליח, חייבת להיות כימיה טובה בין הצדדים. הרבה מאוד מהיועצים האיכותיים יוצאים ממכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית הטובה ביותר בישראל בנושאים הכלכליים. במכללה ניתן ללמוד מגוון תחומים, כשתחום המשכנתאות הוא המוביל והפופולארי ביותר. הרבה מאוד יועצים היוצאים מהמכללה מתקדמים להיות מובילים בתחומם, הן בחברות הגדולות והן בעולם העצמאי.

דילוג לתוכן