פיקדון חיילים משוחררים לימודים

לכל אזרח במדינת ישראל יש זכויות וחובות, ולמרות שהחובות הן רבות, יש כמה זכויות שבהחלט כדאי להכיר ולנצל. אחת ההטבות הגדולות יותר שניתנות לאזרחים על ידי המדינה היא הפיקדון לאחר השחרור הצבאי. למעשה, לאחר השחרור, מקבל האזרח סכום כסף גדול שמתחלק לשניים – מענק ופיקדון. המענק הוא סכום כסף בגובה כמה אלפי שקלים שמתקבל מיד עם השחרור בצורת מזומן, בעוד הפיקדון הוא סכום כסף גדול יותר, שמגיע עם כמה תנאים. למעשה, את הפיקדון אפשר לשחרר רק למען לימודים אקדמיים או מקצועיים, כשפדיונו בצורת מזומן מתאפשר רק כמה שנים לאחר השחרור.

סוכן ביטוח

כאשר בוחנים את הנושא של פיקדון חיילים משוחררים לימודים רואים כי משתלם מאוד להשתמש בפיקדון ללימודים פרקטיים. אנשים אשר רוצים להיכנס במהרה לשוק העבודה, מחפשים תארים מעשיים שיעזרו להם לפקס את עצמם לקראת שוק העבודה. אחד התחומים הפרקטיים יותר הוא תחום הביטוח, כאשר במכללת אורין שפלטר מציעים מסלול לימודים מהיר של שנתיים, כאשר בסופן ניתן לקבל הסמכה כסוכן ביטוח אלמנטרי או כסוכן ביטוח פנסיוני. במכללת אורין שפלטר מתאפשר שימוש בפיקדון הצבאי, מבלי הצורך להוסיף תשלום נוסף עבור כל התואר. מדובר ביתרון ענק עבור הרבה אנשים, אשר יכולים להתנהל בצורה כלכלית שפויה ולקבל הטבה ענקית בדמות תואר שהוא חינמי.

כל אחד צריך לשקול

הנושא של פיקדון חיילים משוחררים לימודים הוא נושא חשוב מאוד שכל אחד צריך לשקול. לפעמים, בגיל 20, קשה לראות את התמונה המלאה וכמובן שיש אנשים שמעדיפים לחכות כמה שנים ולקבל כסף מזומן לחשבון הבנק. עם זאת, חשוב להתייעץ עם ההורים, המשפחה, החברים וגורמים מוסמכים כדי לראות את היתרונות המופלאים שבפדיון הפיקדון למען לימודים. מדובר בהטבה שהיא נקייה ממס ויכולה לתת לכם יתרון משמעותי בדרך לחיים מקצועיים טובים יותר.

דילוג לתוכן