פקיד ביטוח דרושים

בכל סוכנות או חברת ביטוח פקידי ביטוח הם חוליה מרכזית בשרשרת העבודה. הפקידים מבצעים את עבודות הניירת הנדרשת ועליהם לדעת ברמה מקצועית מלאה את יסודות הביטוח. כמו כן, הפקידים מטפלים בכל הנושא של מענה ללקוחות וביצוע מעקב ועדכון של הפוליסות השונות. סוכני הביטוח אינם יכולים לטפל בכל העבודה המשרדית הנדרשת. בהתאם לכך, הכשרה כפקיד ביטוח מאפשרת לכם פרנסה יציבה. כמו כן, לאחר עבודה כפקידים והתמקצעות בתחום, תוכלו לעבור הסמכה מקצועית לעבודה כסוכני ביטוח. לאחר שנים של עבודה כפקידי ביטוח, מעבר ללימודים מקצועיים כסוכן ביטוח היא מהלך מתבקש. במיוחד לאור הדרישה ההולכת וגוברת לסוכנים מובילים בשוק העבודה.

פקידי ביטוח צריכים לדעת לעומק את פוליסות הביטוח השונות והם אחראים על העבודה מול הלקוחות. לכן בלימודי המשך כסוכני ביטוח או כיועצים או משווקים חלק משמעותי מהידע המעשי כבר נמצא ברשותכם. העניין המרכזי הוא כמובן מעבר בהצלחה של המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

מכללת אורין שפלטר, מציעה תוכניות לימודים מגוונות בלימודי ביטוח. יש לנו הכשרה מתאימה לפקידי ביטוח והכשרה נוספת עבור סוכני ביטוח פנסיוני ואלמנטרי ויועצים ומשווקים. בכל ההכשרות שלנו בתחום, אנחנו מקפידים על לימודים המכוונים לעשייה. אצלנו כל החומר הנלמד מכין אתכם בצורה מלאה להשתלבות במעגל העבודה. 

מכללת אורין שפלטר, לימודי ביטוח

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסים. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ. כל המרצים שלנו עוברים הכשרה להוראה והם מספקים לסטודנטים לימוד מעשי ותיאורטי ברמה הכי גבוהה שניתן. המוטו שלנו במכללה הוא לימודים כהכשרה מעשית לעבודה. בהתאם לכך, אצלנו תלמדו את כל הידע הנדרש בשביל להשתלב במהרה בחברות ובסוכנויות הביטוח השונות. כמו כן, יש לנו הדרכה מיוחדת לאנשים המעוניינים לעבוד כעצמאים בתחום. קורס סוכני ביטוח במכללת אורין שפלטר הינו המקיף והמקצועי ביותר לצבירת ידע וניסיון בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו? קבעו פגישה עוד היום עם יועצי של המכללה.

דילוג לתוכן