פקיד ביטוח הגדרת תפקיד

תפקידו של פקיד ביטוח, הוא לעזור לסוכני הביטוח בחברות ובסוכנויות השונות. הפקידים מטפלים בכל הנושא של מענה ללקוחות וטיפול בתביעות. בכל חברת ביטוח ובכל סוכנות, פקידי הביטוח הם חוליה מרכזית של המשרד. הם מטפלים בעשרות פניות ודואגים לשגרת עבודה תקינה. בהתאם לכך הפקידים צריכים להיות בעלי ידע מתאים, בנוגע לפוליסות הביטוח של המשרד ומערך החוקים הקשור לתחום. בנוסף לכך, פקידי ביטוח צריכים לקבל הכשרה בכל הנוגע לתוכנות במשרד הממוחשב.

לימודי פקיד ביטוח

לימודי פקיד ביטוח הם הדרך היעילה ביותר להתחיל את הקריירה שלכם בתחום. לימודים אלו דומים ללימודי ביטוח אלמנטרי אך נחשבים קצרים יותר עם קובץ נושאים מצומצם יותר המתמקד בתפקיד זה בלבד. הלימודים מתמקדים הן בצד הטכני של התוכנות והן בצד התיאורטי, הכולל לימוד של החוקים והפוליסות השונות. במהלך הלימודים במכללת אורין שפלטר, אנחנו מתמקדים בהכנה מעשית לעבודה. בהתאם לכך, צוות המרצים שלנו כולל בין השאר אנשי מקצוע שעובדים בפועל בתחום הביטוח. הלימודים אינם דורשים ידע מוקדם, והם מתאימים לכל מי שרוצה להשתלב בתחום. בנוסף לכך, לימודי פקיד ביטוח מכינים אתכם להשתלבות בסוכנויות ובחברות השונות, לקראת התקדמות מקצועית בעתיד. פקידי ביטוח מובילים מתקדמים בהדרגה במהלך התפקיד, והם יכולים להשלים את ההשכלה הנדרשת לתפקידים בכירים יותר תוך כדי עבודה.

כל הקורסים שלנו בתחום הביטוח במכללה, בנויים בהתאם לצרכים של הסטודנטים שלנו. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, ומתאימים את תוכנית הלימודים לדרישות השוק. בהתאם לכך הסטודנטים שלנו זוכים ליתרון משמעותי בעבודה. בין אם תרצה להתקבל לתפקיד יועץ ביטוח, מפקח ביטוח או פקיד ביטוח – ישלנו את מסלול הלימודים המתאים עבורך ולהכשרתך. כמו כן בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא פרנסה. בעזרת פורטל המשרות העשיר שלנו, תוכלו בקלות למצוא את מקומכם במעגל העבודה. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? מעוניינים להירשם למכללה כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן