פקיד ביטוח חיים

פקיד ביטוח הוא אחד מן החוליות החשובות ביותר בכל חברת ביטוח. הפקידים עוזרים לסוכנים בכל העבודה השוטפת במשרד. פקיד ביטוח נותן שירות ללקוחות, ומבצע מעקב אחר פוליסות הביטוח. האנשים המאיישים את התפקיד, חייבים לשלוט בכל החוקים והפוליסות בענפי הביטוח. לכן לימודי ביטוח פנסיוני נלמדים גם הם במסלול הלימודים לתפקיד זה ומהווים בסיס לתחום.

פקיד ביטוח חיים הוא איש מקצוע ספציפי עם התמחות בביטוחי חיים. כיום ניתן לרכוש הכשרה בתחום, במסגרת המכללות השונות בכל רחבי הארץ. ההכשרה הספציפית בביטוח חיים, כוללת היכרות של כל הפוליסות המוצעות ללקוחות, ומידע עדכני בנוגע לרגולציות ולחוקים בתחום. בנוסף לכך, פקידי ביטוח נדרשים לעבוד בסביבה טכנולוגית מתקדמת. לכן בקורסי ההכשרה בתחום נלמדות כל תוכנות המחשבות הנדרשות לעבודה.

פקידי ביטוח המשך הכשרה והשתלבות במעגל העבודה

בעולם הביטוח פקידי ביטוח הם חלק מרכזי מאוד משגרת העבודה. רבים מהם ממשיכים לאחר התמקצעות בתחום ללימודי המשך. פקידי ביטוח הם מועמדים מובילים להכשרה כסוכני ביטוח ויועצים. בהתאם לכך, לימודי המשך בתחום הביטוח, הם מהלך טבעי בדרך להגדלת ההכנסה. 

סוכני ביטוח נדרשים לעבור מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר וסטאז' של חצי שנה. פקידי ביטוח שעובדים כבר בתחום, יכולים בקלות להשתלב בסטאז' המתאים וכמו כן למצוא בעתיד עבודה. במקרים רבים באותו משרד שבו הם התחילו את דרכם. עם סיום ההתמחות מתבצע רישוי סוכני ביטוח המקנה להם אישור להתחיל בעבודה מול לקוחות באופן עצמאי.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מציעים מסלולים מקצועיים בלימודי ביטוח אלמנטרי ופנסיוני הכוללים הכשרה כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח. המכללה שלנו היא המכללה המובילה ביותר בתחום הפיננסים ואנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום. בנוסף לכך אנחנו משיקים מדי שנה קורסים מובילים בלימודי ביטוח, המשלבים לימוד טכנולוגי ברמה גבוהה עם הכשרה מעשית לעבודה עם לקוחות. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימוד אצלנו במכללה? פנו אלינו עוד היום אל היועצים שלנו. 

דילוג לתוכן