פקיד ביטוח ללא ניסיון

פקידי ביטוח הם אחת החוליות המרכזיות ביותר בכל חברת ביטוח. הפקידים מבצעים את עבודות הניירת הנדרשות, ואת העבודה המשרדית הדרושה לתפעול השוטף. בנוסף לכך, הפקידים עובדים עם לקוחות ומעדכנים את הפוליסות השונות עבורם. בהתאם לכך, פקיד ביטוח צריך להכיר את פוליסות הביטוח הנדרשות ואת הז'רגון המקצועי. פקיד ביטוח ללא ניסיון, יכול לרכוש את השכלתו תוך כדי עבודה. על מנת למלא את תפקיד יועץ הביטוח כנדרש עליכם לדעת את המוצרים השונים שיש להציע ללקוחות אותם מתאימים אישית לכל אחד ואחד. אבל כיום ישנן מכללות רבות ברחבי הארץ המציעות תוכנית לימודים מסודרת בתחום.

פקיד ביטוח אחראי על מספר רב של תחומים במשרד, בהתאם לדרישות של בית העסק. פקיד העובד במחלקת סילוק תביעות של חברת הביטוח, מסייע בכל נושא התביעות של המשרד. הוא עובד בצמוד לעורכי דין ומסלקי תביעות. במחלקת חיתום הפקידים עוזרים לחתמים בעבודה הסדירה. פקידים העובדים בתחום הגבייה מבצעים מעקב וביצוע גבייה מלקוחות.

בדרך כלל פקידי ביטוח המתחילים את דרכם בחברות ובסוכנויות ביטוח קטנות, מתקדמים לתחום מקצועי יותר בחברות ובסוכנויות גדולות. פקידי ביטוח ממשיכים את דרכם כחתמים או רפרנטים לביטוח. בנוסף לכך, תוכלו כמובן לעבור הכשרה מקיפה יותר כסוכני ביטוח פנסיוני או אלמנטרי, יועצים או משווקים. לימודי ביטוח מקצועיים הם הדרך הטובה ביותר להגדלת ההכנסה ועליית מדרגה בעבודה. 

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר, מכשירים אתכם לעבודה מקצועית בתחום. אנחנו מכשירים מדי שנה, עשרות אנשי מקצוע בתחום הביטוח. תוכניות הלימודים שלנו בביטוח אלמנטרי ופנסיוני, כוללות הכשרה מלאה לכל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לימודי ביטוח פנסיוני או אלמנטרי במכללה הינם המקיפים ביותר ומכינים אתכם לקראת העבודה בשטח. כמו כן אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו במציאת הסטאז' המתאים. בנוסף לכך, בסיום הלימודים יש לנו פורטל משרות עשיר במיוחד עבורכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן