פקיד ביטוח מה זה

פקיד ביטוח הוא שילוב בין עבודה אדמיניסטרטיבית למכירה. הפקיד אחראי על מכירת כל הפוליסות החדשות כולל הפקה של כל החידושים הנדרשים עבור לקוחות קיימים. פקידי הביטוח מטפלים בכל התביעות באופן שוטף ונותנים מענה כולל ללקוחות. פקידי הביטוח השונים עובדים בתחום אחד או מתמקדים במכלול של תחומים שבהם הם מתמחים. הפקיד יכול לעבוד בתחום ביטוחי אחד כגון ביטוחי רכב או לשלב בין כמה תחומי ביטוח שונים כגון, בריאות דירה וביטוחי חיים. הפקידים אינם צריכים הכשרה אקדמית בתחום. כל מה שנדרש מהם הוא היכרות עם עולם הביטוח ועוד כישורים הכרחיים לעבודה משרדית. בשלב מסוים, רבים מפקידי הביטוח מעוניינים בקידום התפקיד שלהם ופונים ללימודים לשם הוצאת רישיון סוכן ביטוח.

מפקיד ביטוח לסוכן ביטוח

בשנים האחרונות, רבים מהפקידים פונים ללימודי ביטוח. לאחר עבודה כפקידי ביטוח, יש להם יתרון עצום בלימודים. הם מכירים את התחום מבפנים והם יודעים איך לעבוד מול לקוחות. לכן עבודה כסוכני ביטוח היא מעבר חלק עבורם. קורס סוכן ביטוח יעניק להם את המענה הדרוש ללמידת החומר החסר והכשרה מלאה בתחום.

סוכני ביטוח הם אנשי מקצוע בעלי הסמכה המקבלים שכר בהתאם להכשרה שלהם. במשרדים רבים פקידי ביטוח שרוצים לעלות בתנאי השכר והעבודה צריכים לעבור הסמכה כסוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים. כל פקיד בוחר את המסלול המתאים לו בהתאם לתחום ההתמחות שלו בעבודה.

אצלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול מיוחד ללימודי ביטוח המכשיר סוכנים לעבודה עם לקוחות. הרוב הגדול של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל בתחום. חלקם הגיע ללימודים לאחר שנים של עבודה כפקידי ביטוח. הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית או מקוונת בהתאם לצרכים של הסטודנט. משך הלימודים הוא כשנה וחצי עד שנתיים והם כוללים ארבעה קורסי יסוד ועוד שני קורסים מקצועיים וסטאז' של חצי שנה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן