פקיד ביטוח משרה חלקית

פקיד ביטוח, הוא אחד התפקידים החשובים ביותר בכל סוכנות ביטוח. פקידי הביטוח משלבים בין עבודות אדמיניסטרטיביות לבין מכירה. מצד אחד הם אחראים על התפקוד התקין של סוכנות הביטוח. הפקידים נותנים מענה ללקוחות באופן שוטף, והם מטפלים בכל התביעות המוגשות לחברת הביטוח. מצד שני הפקידים מוכרים פוליסות חדשות כולל הפקה של כל השינויים בפוליסות הישנות.

פקיד ביטוח יכול לעבוד במשרה חלקית או מלאה הכל בהתאם לצרכים של המשרד. הפקיד חייב לדעת את כל יסודות הביטוח לשם מתן מענה אמין ומקצועי ללקוחות. עבודה במשרה מאפשרת לפקידי הביטוח להשלים את ההשכלה הנדרשת בשביל לעבוד כסוכני ביטוח. עבודה כפקיד ביטוח אינה דורשת השכלה מקצועית מיוחדת, וברוב המקרים זהו קרש קפיצה לעבודה כסוכן ביטוח. הפקידים מתמחים בתחום ביטוחי אחד או בכמה תחומים, מה שמקנה להם יתרון גדול בלימודי ביטוח. הם כבר מגיעים עם רקע בתחום ויכולים בקלות להשתלב בעבודה מייד עם סיום הלימודים.

הכשרה כסוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני

הכשרה כסוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני לוקחת בין שנה וחצי לשנתיים. הלימודים כוללים מעבר של כל המבחנים הנדרשים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הסטודנטים נדרשים לעבוד ארבעה מבחנים בסיסיים ועוד שני מבחנים מקצועיים. לאחר סיום ארבעת קורסי היסוד תוכלו כבר להתחיל בסטאז' של חצי שנה. מיד לאחר מכן במידה והכל עבר בהצלחה תוכלו לקבל את רישיון סוכן הביטוח שלכם.

המכללה שלנו היא אחת המכללות המובילות ביותר בתחום הביטוח והפיננסים. אחוזי המעבר של הבחינות אצלנו הם מהגבוהים בארץ. בהתאם לכך רבים מהסטודנטים שלמדו אצלנו במכללה, עובדים בתחום אותו הם למדו. אצלנו תקבלו הכשרה מקיפה בתחום על ידי טובי המרצים. בנוסף לכך יש לנו שירות מיוחד של עזרה במציאת עבודה, כולל פורטל משרות מקיף עבור הבוגרים שלנו. אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים על ההרשמה ועל תוכנית הלימודים, פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן