פקיד ביטוח שכר

פקיד ביטוח הוא עובד בסוכנות ביטוח או בחברת ביטוח, אשר אחראי על טיפול בלקוחות הביטוח. פקידי הביטוח אחראים על שיווק פוליסות ביטוח ללקוחות חדשים, תוך התאמת הפוליסה לצרכי הלקוח.

כמו כן, הפקידים אחראי על קבלת תביעות ביטוח מלקוחות, בירור נסיבות התביעה והעברתה לטיפול חברת הביטוח. פקיד הביטוח אחראי על מתן מענה ללקוחות הביטוח בנושאים הקשורים לפוליסות הביטוח שלהם, כגון שינויים בפוליסה, תשלום פרמיות ועוד. פקידי ביטוח יכולים לעבוד בתחום אחד או יותר של הביטוח, כגון ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח דירה ועוד.
במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס יסודות הביטוח מעולה עבור פקידי ביטוח המכשיר אתכם לעבודה בחברות הביטוח ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ. הקורס שלנו עבור רפרנטים בתחום הביטוח, מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים למתן שירות ללקוחות ומאפשר לכם לרכוש ידע תיאורטי נרחב בתחום.

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם מסלול לימודים אונליין מלא, המכשיר אתכם לעבודה בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. במסגרת ההכשרה תלמדו את כל מה שיש לדעת בתחום ותכירו לעומק את כל הפוליסות הנדרשות. מעבר לכך, תלמדו מיומנויות חשובות הרלוונטיות לניהול וארגון של משרדי ביטוח, לרבות ניצול יעיל של הזמן ויכולת התמודדות עם מצבי לחץ במהלך העבודה היומיומית.

פקיד ביטוח שכר

מטרתנו הינה להקנות לכם את כל הכלים הפרקטיים, שישרתו אתכם בפועל על בסיס יומיומי. הלימודים כוללים סדנאות, סימולציות ותרגולים תוך שימת דגש על האספקטים המעשיים של העבודה. מעבר לכך, לצורך נוחות הסטודנטים, כל שיעורי הקורס מוקלטים, ככה שאתם יכולים לצפות בהם בכל זמן שתרצו.

תנאי קבלה ותוכנית הלימודים

מסלול לימודי רישיון סוכן ביטוח שלנו אינו דורש תנאי קבלה מיוחדים והוא מתקיים באופן פרונטלי או מקוון לנוחיות הסטודנט. מעוניינים להצטרף אל מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני או אלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן