פתיחת משרד תיווך

תחום הנדל"ן כולל הזדמנויות עסקיות בשפע, ואחד התחומים שבו בוחרים רבים להתפרנס הוא תיווך. פתיחת משרד תיווך יכולה להתבצע בשתי דרכים – כעסק עצמאי לחלוטין או בתנאי זיכיון. היתרון העיקרי של רכישת זיכיון למשרד תיווך נדל"ן הוא הגב האיתן של העסק, ובפרט אם מדובר על רשת מצליחה שמספקת תמיכה מקצועית ושיווקית. יחד עם זאת חופש הפעולה מוגבל ובנוסף הרישיון עצמו הינו מוצר יקר וכן נדרש המתווך להפריש חלק מהכנסותיו לרשת.

הקמת משרד תיווך עצמאי מתאימה לאנשי מקצוע מוכשרים שסומכים על עצמם, ויודעים שביכולתם להגיע ללקוחות רבים והכנסות נאות. לשם כך מומלץ להשקיע בלימודים שלא יספקו "רק" את הרישיון לעסוק בתיווך נדל"ן אלא גם יכולות חיוניות בתחום.

במכללת אורין שפלטר מתקיים קורס הכנה לבחינה שעורך רשם המתווכים שבמשרד המשפטים למי שמבקש לקבל רישיון תיווך מקרקעין. הקורס מקנה לתלמידים את כל הידע הנדרש להצלחה בבחינה ובקריירה, ובפרט עוסק בנושאים כמו חוק התכנון והבנייה, חוק מקרקעי ישראל, חוק החוזים, חוק המתווכים, חוק הגנת הצרכן, חוק הגנת הדייר, סוגיות בנושאי מיסוי מקרקעין ורישוי עסקים ועוד. עוד כדאי לדעת שבמסגרת לימודים אלה מתקיימות סימולציות רבות לבחינה הסופית, הן במסגרת הכיתה והן בבית (באמצעות אתר אינטרנט ייעודי), כך שצוות המכללה המנוסה יכול לאתר מראש כל קושי של כל תלמיד ולסייע לו להתגבר עליו. תלמידים אשר לא עברו את הבחינה זכאים לחזור על הקורס בחינם. לאחר קבלת הרישיון ניתן לבחור בין עבודה כשכירים לבין כאמור האופציה של פתיחת משרד תיווך ועבודה עצמאית ומתגמלת. אין תנאי קבלה לקורס זה כך שכל אחד וכל אחת יכולים להפוך לבעלים של משרד תיווך מצליח עם השקעה בלימודים ובעזרת הצוות עתיר הניסיון של אורין שפלטר.

דילוג לתוכן