קורסים לתעודה סוכן ביטוח

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים הכי מבוקשים והכשרות מעשיות בתחום הביטוח, לימודי תעודה בחיתום ועבור רפרנטים בתחום הביטוח.

כמו כן, אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. לימודי תעודה ביטוח חיים במכללה שלנו מעניקים לכם תעודת סיום קורס מטעם המכללה. לא מדובר בהכשרה מטעם המדינה אלא בקורסים והכשרות מעשיות המאפשרים לכם להשתלב במהרה בעבודה בתחום.

בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי, אנחנו עוזרים לכם לעבור בהצלחה את ההכשרה הנדרשת מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו מלמדים שישה קורסי הכנה עבור כל אחד מהמסלולים, את ארבעת קורסי ההכנה המשותפים לשני המסלולים ועוד שני קורסים מקצועיים עבור כל אחד מהתחומים. ארבעת הקורסים המשותפים במקצועות היסוד הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח.

בביטוח פנסיוני תצטרכו לעשות עוד שני קורסים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. בביטוח אלמנטרי תצטרכו לעשות עוד שני קורסים מקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש. המסלול עבור סוכני ביטוח נמשך בין שנה וחצי לשנתיים והוא מתקיים ללא כל תנאי קבלה מוקדמים.

קורסים לתעודה סוכן ביטוח
חיתום ביטוח אלמנטרי

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים שני קורסים מקצועיים המקיפים את התחום של חיתום ביטוח אלמנטרי. חיתום פרט וחיתום עסקי. התפקיד של החתמים בכל חברת ביטוח ובכל סוכנות, הוא לאפשר את העבודה השוטפת של בית העסק. החתמים בודקים את הפוליסות שנחתמו על ידי סוכני הביטוח ומאשרים או שוללים אותם בהתאם לתנאי חברת הביטוח. החתמים אחראים לכך שהפוליסה אכן תשמור על האינטרסים של חברת הביטוח, בהתאם לטובת שני הצדדים, חברת הביטוח והלקוח. קורסים מומלצים לעבודה שלנו מתמקדים בצג הפרקטי של המקצוע ומכינים אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום.

מעוניינים בלימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר?

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? רוצים עזרה עם בחירת המקצוע המתאים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן