קורס אונליין יועץ משכנתאות

בשנים האחרונות ובמיוחד בזמן הקורונה, קורסים דיגיטליים הפכו לחלק מרכזי מתוכנית לימודי ייעוץ משכנתאות של מכללות שונות ברחבי הארץ. קורסים מקוונים, מאפשרים לסטודנטים שנאלצים לעבוד במשרה מלאה בזמן הלימודים, לרכוש מקצוע. אחד המקצועות המבוקשים ביותר אצלנו במכללה, הוא קורס יועץ משכנתאות אונליין. הקורס מאפשר לסטודנטים שלנו ללמוד את התחום ולהכשיר את עצמם לעבודה, בזמן הפנוי העומד לרשותם.

ייעוץ משכנתאות הוא אחד המקצועות החדשים בשוק, שהתפתחו בעשרים השנים האחרונות. כיום כמעט כל מי שמעוניין לרכוש דירה, עושה בעזרת ייעוץ מקצועי של יועצים שעובדים במסגרת הבנקים או יועצים עצמאיים. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. היועצים עוזרים ללקוח לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים, ולהגיש את הבקשות עבור הבנקים. בהתאם לכך, הם נדרשים לידע מקיף בכל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ולידע מעשי בכלכלת המשפחה. התפקיד של היועצים הוא לדאוג לכך שהלקוח מקבל על עצמו התחייבות שהוא יכול לעמוד בה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים?מעוניינים לבדוק כמה עולה קורס ייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורס אונליין יועץ משכנתאות

לימודים והכשרה מקצועית בתחום הפיננסי

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בתחום הפנסיוני והפיננסי, עם שורה ארוכה של קורסים והכשרות מקצועיות. אנחנו מכשירים אתכם לעבודה כיועצי השקעות, משווקים או מנהלי תיקים. כמו כן יש לנו מסלולי לימוד מקצועיים עבור יועצי נדל"ן ובתחום הביטוח האלמנטרי והפנסיוני. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר במבחנים הנדרשים מטעם המדינה, בתחום הביטוח וההשקעות, ויש לנו מערך שלם של עזרה במציאת עבודה בתחומים רבים הנלמדים במכללה. המטרה שלנו היא להקנות לכם את הידע התיאורטי הנדרש בכל תחום, ולהכין אתכם בצורה פרקטית לעבודה. כל זאת בעזרת המרצים המעולים שלנו שבאים מן השטח.

דילוג לתוכן