קורס ביטוחים פנסיוניים

אורין שפלטר קבוצת ההשכלה הפיננסית הגדולה בישראל, מזמינה אתכם להצטרף אלינו ללימודים במכללה. קורס בתחום הביטוח הפנסיוני, מכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים לצורך ההסמכה. לימודי ביטוח אלמנטרי כוללים הכנה לארבעת המבחנים במקצועות היסוד ושני המבחנים המקצועיים, מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המכללה שלנו מכשירה כבר שנים רבות סוכני ביטוח, משווקים ויועצים פנסיוניים לעבודה עם לקוחות. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים ובסופם של הלימודים להשתלב בעבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הבוגרים של המכללה. 

במכללת אורין שפלטר אתם יכולים להיות בטוחים שאתם לומדים אצל המרצים הטובים ביותר בכל רחבי הארץ. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע מעולים בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. כל המרצים שלנו עוברים הכשרה מלאה להוראה במכללה ונבחנים לכל אורך הדרך על בסיס המשוב של הסטודנטים. כמו כן, מנהלי החברה הם המרצים המובילים של המכללה! המנהלים שלנו מחוברים למתרחש בשטח והם מודעים לכל מה שנעשה בחדרי הלימוד. זה מאפשר לנו מדי סמסטר להתאים את תוכנית הלימודים לצרכים של הסטודנטים שלנו.

קורס ביטוחים פנסיוניים

לימודי ביטוח פנסיוני, שיווק, ייעוץ והכשרה כסוכן ביטוח

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני מכשירים אתכם לעבוד כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים. סוכני ביטוח מספקים שירות כולל ללקוח במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות הגדולות. המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים והיועצים מספקים שירותי ייעוץ אובייקטיבי עבור הלקוחות שלהם. בכל מקרה שבו אתם מתלבטים בנוגע לאפשרויות התעסוקה שלכם לאחר סיום ההכשרה, אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. היועצים שלנו עומדים לרשותכם לאורך כל הדרך. שירותי הייעוץ מתחילים עם הפגישה הראשונית בה תקבלו מידע על המסלול המתאים עבורכם, ופרטים רבים נוספים על תוכנית הלימודים. 

דילוג לתוכן