קורס ביטוח אלמנטרי מחיר

ביטוח אלמנטרי כולל את כל ביטוחי הרכוש ואת הביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. במסגרת הביטוח האלמנטרי כלול ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח אשראי ועוד שורה ארוכה של ביטוחים. סוכני ביטוח אלמנטרים עוברים הכשרה מקיפה לימודי סוכן ביטוח לעבודה בתחום. הסוכנים צריכים לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, יסודות הביטוח ומימון וסטטיסטיקה, ושני מבחנים מקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש. בנוסף לכך בשביל לעבור את ההכשרה צריך לעשות סטאז' של חצי שנה.

קורס ביטוח אלמנטרי מחיר

מסלול הלימודים בביטוח אלמנטרי מכין אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של המבחנים. התשלום עבור מסלול הלימודים מתבצע בהתאם לצורך שלכם. אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר מדויקת צריך לבוא לפגישת ייעוץ ראשונה, לראות אילו קורסים אתם צריכים לקחת ואיזה מסלול לימודים מתאים עבורכם. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודי ערב ומסלול מקוון עבור אנשים שעובדים במשרה מלאה. 

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר 

לימודי ביטוח ופנסיוני במכללת אורין שפלטר מכינים אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. במהלך תוכנית הלימודים שלנו תקבלו כלים מעשיים לעבודה בתחום ותתנסו בפועל בעבודה תוך כדי לימודים. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים של המכללה ומרצים מהשטח, שמקנים לכם ידע תיאורטי ומעשי ברמה הכי גבוהה שניתן. אנחנו גם מייעצים לכם בסיום הלימודים איזה מקום עבודה מתאים עבורכם, ואנחנו מציעים לכם משרות נחשקות לצורך הסטאז' והמשך העבודה בתחום. בנוסף לכך, יש לנו פורטל משרות עשיר עבור הבוגרים שלנו. הפורטל מקנה לכם יתרון משמעותי בחיפוש עבודה. 

רוצים לקבל פרטים נוספים? מעוניינים להצטרף אלינו אל אחד ממסלולי הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן