קורס ביטוח אלמנטרי

האם אתם מעוניינים לעשות שינוי מקצועי? האם אתם רוצים להיכנס לעולם המרתק של הביטוח האלמנטרי? במידה והתשובה היא כן, קורס ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים!

לימודי ביטוח אלמנטרי במרכז מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר לאחד התפקידים המעניינים ביותר בכל חברת ביטוח.

אחד מהתפקידים המרכזיים של סוכן ביטוח אלמנטרי הוא לסייע ולייעץ ללקוחותיו בנושאים שונים. ייעוץ זה כולל מתן הסברים על מדיניות הביטוח, בחינת הצרכים הפיננסיים והביטוחיים של הלקוחות, מתן המלצות לגבי סוגי ביטוח או כל סיוע אחר הנדרש במסגרת התפקיד. סוכן הביטוח נדרש להיכרות יסודית עם ניהול משרדי ביטוח והוא חייב להכיר לעומק את כל הפוליסות הרלוונטיות לעולם הביטוח האלמנטרי.

לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר

על מנת לעסוק בביטוח אלמנטרי, יש צורך לעבור בהצלחה שישה מבחנים, ארבעה מתוכם במקצועות היסוד, לרבות חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ועוד שני מבחנים מקצועיים בתחום הביטוח האלמנטרי. המכללה שלנו מלמדת את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים.

הקורסים בביטוח שמים דגש רב על אספקטים שונים הקשורים לביטוח אלמנטרי, לרבות ביטוח רכוש, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוחי בריאות, ביטוח אחריות מקצועית, ועוד. במסגרת הלימודים הסטודנטים נחשפים למגוון עשיר של תחומים, ורוכשים ידע מקיף בכל הקשור לכלל הביטוחים הכלולים בתוך מסגרת הביטוח האלמנטרי.

קורס ביטוח אלמנטרי
אפשרויות תעסוקה שונות בסיום הלימודים

נכון להיום, סוכן ביטוח אלמנטרי הוא אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק העבודה. תחום זה מאפשר לכם להשתלב בסוכנויות וחברות הביטוח בתפקיד יצירתי ומאתגר.

במידה ואתם רוצים לשמוע פרטים נוספים על לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר, אתם מוזמנים לפנות עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן