קורס ביטוח חיים

ביטוח חיים נועד עבור בני המשפחה שלכם במקרה של פטירה, נכות או אובדן כושר עבודה במקרה של מחלה או תאונה. הביטוח מאפשר לבני המשפחה לשמור על אותה רמת חיים ולא להיקלע לקשיים כלכליים. העניין הנפשי דורש תעצומות נפש רבות והתמודדות איתו דורשת משאבים כלכליים, במקרה של מוות, נכות או פגיעה משמעותית ביכולת לעבוד. לכן, ביטוח חיים מאפשר ליקרים עבורכם שקט נפשי להתמודד עם המצב וגם עבורכם במקרה של פציעה או מחלה. 

קורס ביטוח חיים

זה לא פשוט לעשות ביטוח חיים, צריך לדעת איך לבחור את הכיסוי הביטוחי המתאים ואיך לדאוג לכך שכל הצרכים של הלקוח יבואו לידי ביטוי. בהתאם לכך, אנשים רבים פונים לסוכני ביטוח חיים בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה. הסוכנים צריכים לעבור הכשרה לימודי ביטוח פנסיוני מתאימה הכוללת בחינת הסמכה של ענף הביטוח חיים במשרד האוצר. הקורסים השונים במכללות ברחבי הארץ מכינים אתכם למעבר בהצלחה של המבחן ומקנים לכם כלים מעשיים לעבודה בתחום. 

לימודי ביטוח חיים עבור סוכני ביטוח 

כיום סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים רבים מחפשים דרכים להגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסה. אחד המקצועות המבוקשים ביותר הוא ביטוח חיים. סוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני המטפל גם בביטוחי חיים יכול לתת שירות מקיף יותר ללקוחות שלו. בצורה הזאת תוכלו לשמר לקוחות ישנים לאורך השנים ולהגדיל את מעגל הלקוחות מדי שנה. כיום אנשים רבים מעוניינים לקבל את השירות דרך סוכן ביטוח אחד שעושה עבורם את הכל. סוכני ביטוח נדרשים לעבור רק מבחן יסודות הביטוח אחד נוסף עבור משרד האוצר בשביל לקבל רישיון לעסוק גם בביטוחי חיים.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על מסלולי הלימודים בתחום הביטוח כולל ביטוח חיים? במכללת אורין שפלטר יש לנו יועצי לימודים מעולים שישמחו לענות עבורכם על כל שאלה. 

דילוג לתוכן