קורס ביטוח ימי

בתחום הביטוח ישנם שלושה מסלולים מרכזיים. ביטוח אלמנטרי, ביטוח פנסיוני וביטוח ימי. רבים מכם בוודאי מכירים את התחום הפנסיוני והאלמנטרי אבל מה כולל הביטוח הימי? הוא כולל את כל ביטוחי כלי השיט וביטוחי המטענים. ביטוח ימי נותן מענה כולל לכלל כלי השייט, יאכטות, אופנועי ים, אוניות ועוד כלי שיט רבים. בנוסף לכך הוא מטפל בכל הנושא של ביטוח מטענים. זהו ביטוח חשוב ומרכזי ביותר עבור יבואנים ויצואנים בכל מקום בעולם. ביטוח ימי מטפל גם בביטוחי חובה צד שלישי. ביטוחי גוף ורכוש.

הכוונה מעשית לעבודה

קורס ביטוח ימי, מקנה לסטודנטים של המכללה, את כל הידע התיאורטי והמעשי הנדרש, לעיסוק בתחום. העבודה מתקיימת בדרך כלל במסגרת של חברות ביטוח, ומחלקות ביטוח ימי בארגונים גדולים. הלימודים מכינים אתכם לבחינות ההסמכה של משרד האוצר. במסגרת הלימוד, נתמקד בכל הנושאים הרלוונטיים לבחינה. בקורס תלמדו על היבטים משפטיים, עלויות, מסחר בין לאומי ועוד נושאים רבים הקשורים לתחום. הלימוד שלנו הוא ברמה התיאורטית הכי גבוהה שניתן, עם דגש על עולם המעשה. לאחר שתסיימו את הלימודים ותעברו את תקופת ההתמחות הדרושה לתפקיד, תקבלו רישיון סוכן ביטוח ימי ותוכלו להתחיל להשתלב באחת מן החברות המובילות.

בניגוד לאוניברסיטאות, לימוד מקצועי במכללות, מכין אתכם בצורה מלאה לשוק העבודה. אתם לומדים חומר נדרש ומעודכן, בשביל להשתלב במעגל העבודה, מיידית עם סיום הלימודים. כמו כן, המרצים שלנו במכללה הם אנשי מקצוע בתחום, החולקים אתכם את הניסיון המעשי רב השנים שלהם. 

אם אתם רוצים להרחיב את אפשרויות הפרנסה שלכם בעולם הביטוח, אנחנו ממליצים לכם על קורס ביטוח ימי. כך תוכלו להרחיב את מעגל הלקוחות, ולהגדיל את הפרנסה. ביטוח ימי ואווירי נלמד בדרך כלל יחד, כך שאם החלטתם להרחיב אופקים ולהגדיל את קהל לקוחותיכם קורס ביטוח ימי הוא המקום בשבילכם כי בעולם של ימינו כל התמקצעות נוספת היא עוד נדבך חשוב בדרך להצלחה. 

מעוניינים בפרטים נוספים. פנו אלינו עוד היום אל יועצת הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בכל עת. 

דילוג לתוכן