קורס ביטוח משכנתא בצפון

ביטוח משכנתא נדרש מהלקוחות על ידי הבנקים. הביטוח כולל ביטוח מבנה וביטוח חיים. ביטוח מבנה נועד לכסות על כל הנזקים האפשריים של פגיעה בנכס. הביטוח נדרש מהלקוחות בשביל להבטיח עבור הבנקים, שהנכס לא יאבד את ערכו. ביטוח חיים נועד עבור הלווים ועבור הבנקים, במקרה של מות המבוטח, חברת הביטוח תחזיר את יתרת ההלוואה לבנקים.

קורס ביטוח משכנתא דורש בעצם הכשרה בכל הביטוחים הנדרשים עבור המשכנתא. אין קורס ספציפי עבור ביטוח משכנתא אלא הכשרות בתחום הביטוח, המכסות גם את תחום המשכנתאות. ביטוח משכנתא כולל ביטוח מבנה וביטוח חיים, ובהתאם לכך מתבצעת ההכשרה בתחום. במידה ואתם מעוניינים לעבוד בתחום המשכנתאות, מבלי לעבור הכשרה מקיפה בביטוח, תוכלו תמיד ללמוד את הקורס שלנו עבור יועצי משכנתאות.

במהלך קורס יועצי משכנתאות באינטרנט, הסטודנטים רוכשים כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות בניסוח הבקשות עבור הבנקים, בניית תמהיל משכנתא מתאים ועזרה במציאת הביטוח המשתלם ביותר עבור הלווים. הלקוחות יכולים לבחור האם לבצע את הביטוח דרך מבטח פרטי או סוכנות הביטוח מטעם הבנק. בהתאם לכך, היועצים בודקים ביחד עם הלקוח מהי האופציה הטובה ביותר עבורם במקרה הנתון.

קורס יועצי משכנתא בצפון מטעם מכללת אורין שפלטר, מאפשר לכם לרכוש מקצוע מבוקש בזמן קצר יחסית. הקורס מתקיים במשך חמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות למפגש. במהלך הלימודים נעבור על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ונתנסה בפועל בעבודה.

קורס ביטוח משכנתא בצפון
לימודים עבור יועצי משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות כוללים הכשרה מקיפה לעבודה בתחום על ידי טובי המרצים בארץ. מכללת אורין שפלטר עובדת עם מרצים שבאים מן השטח, בעלי ניסיון רב שנים בהוראה. במהלך הלימודים תתלוו בפועל ליועץ משכנתא מומחה לפגישה בזמן אמת, באחד הבנקים המובילים בארץ. בנוסף לכך, תתנסו בעבודה באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. בהתאם לכך, תלמדו איך לבנות תמהיל משכנתא מדויק עבור הלקוחות שלכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן