קורס ביטוח פנסיוני השוואת מחירים

סוכני ביטוח פנסיוני מעניקים שירות מקצועי ואישי לאלפי לקוחות מדי שנה. הסוכנים עוזרים ללקוחות להצטרף למסלול הפנסיוני המתאים עבורם. סוכני ביטוח פנסיוניים הם החוליה המקשרת בין הלקוחות לחברות וסוכנויות הביטוח. בהתאם לכך, התפקיד שלהם הוא לספק עבור הלקוחות את המטרייה הביטוחית ההולמת ביותר את הצרכים שלהם. 

סוכני ביטוח פנסיוניים מרוויחים סכומים משמעותיים על כל עסקה שהם מבצעים. הביטוח הפנסיוני הוא אחד המקצועות המשתלמים ביותר גם לאחר השחיקה בעמלות בשנים האחרונות והביורוקרטיה הדרושה לעבודה בתחום. כל אחד מאתנו מבוטח במסגרת העבודה שלו בביטוח פנסיוני. לכן, תמיד ידרשו סוכנים פנסיוניים לעבודה עם לקוחות. 

לימודי יסודות הביטוח בתחום הביטוח הפנסיוני הם בעצם הכנה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בשביל לעבור את המבחנים בהצלחה, המכללות השונות ברחבי הארץ מלמדות קורסים מקצועיים בנושא. עליכם לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים לשם הסמכה בתחום. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. 

השוואת מחירים בנוגע ללימודים בתחום צריכה לקחת בחשבון שכל מכללה מציעה תוכנית לימודים שונה עבור הסטודנטים שלה. אצלנו אתם מקבלים ידע תיאורטי ופרקטי מקיף על ידי טובי המרצים בתחום. אנחנו גם מכינים אתכם בצורה מלאה להשתלבות בעבודה. 

קורס ביטוח פנסיוני השוואת מחירים

מכללת אורין שפלטר, לימודים והכשרה מקצועית

במכללת אורין שפלטר אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה המעניקים לכם ידע תיאורטי מקיף ויסודי בביטוח הפנסיוני ובתחומים אחרים הנדרשים לעבודה בתחום. בנוסף לכך, אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע שבאים מן השטח. השילוב בין הפן התיאורטי לפרקטי הוא מסימני ההיכר המובהקים של המכללה שלנו. 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן