קורס ביטוח פנסיוני

קורס ביטוח פנסיוני הוא אחד מהקורסים הוותיקים ביותר אצלנו במכללה. הקורס מעניק לסטודנטים הכשרה מלאה בתחום, ומכין אותם לשוק העבודה. במהלך הקורס נסקור לעומק את כל המסלולים הפנסיוניים, ונלמד איך לחשב בצורה מלאה את ההכנסה המתאימה לכלכלת המשפחה. בסופו כל תלמיד יעבור תקופת התמחות קצרה ויוכל להפוך לסוכן ביטוח פנסיוני מוסמך.

כל עובד מעל גיל 21 ועובדת מעל גיל 20  זכאים לביטוח פנסיוני. במדינת ישראל חובה על המעבידים להפריש כספים עבור העובדים לטובת הביטוח הפנסיוני. החל ממשכורת חודש ינואר שנת 2017 השתנה שיעור ההפרשות של העובד והמעביד. שיעור ההפרשות מהמשכורת עומד על 18.5% מתוכן 6% הן על חשבון העובד. שאר ההפרשות הן על חשבון המעביד. שיעורי ההפרשות הן של כלל העובדים במשק. אבל עובדי מדינה ועובדים בהסדר מיטיב, זכאים לשיעורי הפרשות גבוהים יותר.

ביטוח פנסיוני בנוי ממספר מסלולים שונים, הכוללים גם שכבות שונות של ביטוחים. רבים מהעובדים במשק לא מסתפקים בביטוחים הרגילים, והם מעוניינים לבטח את עצמם בצורה מלאה, מעבר לביטוחי החובה. התפקיד של סוכן ביטוח פנסיוני הוא למכור פוליסות ביטוח למבוטחים. אבל כמובן שהמכירה מתבצעת בהתאם לטובת הלקוח. במהלך לימודי ביטוח פנסיוני תלמדו את כל אבני הבסיס לתחום ותקבלו גם הכשרה מעשית שתסייע לכם בהמשך להשתלבות מהירה בתחום. לסוכן הביטוח יש מחויבות למכור פוליסות ביטוח של החברה או החברות שבמסגרתן הוא עובד. אבל מעבר לכך יש לו מחויבות מקצועית להציע ללקוחות שלו את הטוב ביותר שניתן. 

לימודי ביטוח פנסיוני הכשרה מהירה לשוק העבודה

לימודי ביטוח פנסיוני נמשכים במשך שנה וחצי עד שנתיים. במהלכם תעברו שישה מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך הקורס נעבור לעומק על כל המבחנים, ונכין אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של כל מבחן. הלימוד המעשי שלנו מתמקד בחומר הלימוד למבחן ובהכנה מלאה לשוק העבודה. בהתאם לכך, כל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים עם ניסיון רב שנים בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו? מעוניינים להירשם כבר לסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום ונחזור אליכם במהרה. 

דילוג לתוכן