קורס בנושא פנסיה

 לימודים בתחום הביטוח הפכו פופולאריים מאוד בשנים האחרונות לאור הביקוש הרב במקצוע, השכר הגבוה והאפשרות להתחיל לעבוד בתחום ללא תואר אקדמי, אלא לאחר לימודים מקצועיים בלבד. השאלה הגדולה היא היכן ללמוד ואיך להגיע מוכנים בצורה אידיאלית למבחני הלשכה של משרד האוצר. ובכן, יש הרבה אופציות בשוק, אך נראה שבמכללת אורין שפלטר מעניקים לסטודנטים את התנאים האידיאליים באמצעות מסלול נוח, מקצועי והכי נכון שיש. במכללת אורין שפלטר אפשר לגשת למבחן מוכנים לחלוטין לאחר שנתיים של לימודי ערב, ואף להתחיל לעבוד בתחום במקביל ללימודים.

לימודי ביטוח פנסיוני

המכללה מציעה מסלול מקוצר של שנתיים, בהם לומדים בעיקר בערב ובימי שישי. יתרה מכך, כל השיעורים מצולמים ומועלים לרשת, כך שאפשר ללמוד גם מהבית. כל סטודנט מקבל ליווי צמוד והדרכה מאנשי המקצוע המובילים בתחום, שאף מעודדים את הסטודנטים לעבוד בתחום עוד במהלך התואר, בתפקידים זוטרים. לאחר שנה של ארבעה קורסים בסיסיים, מגיע שלב הבחירה, בו צריך להחליט בין התמחות בביטוח אלמנטרי או פנסיוני. נכון להיום, מרבית הסטודנטים בוחרים בתחום הפנסיוני המבוקש יותר, אך גם המורכב יותר. לימודי ביטוח פנסיה הם חשובים אמוד עבור סוכני ביטוח פנסיוניים. 

הצורך קיים

במכללת אורין שפלטר מציעים קורס בנושא פנסיה שעוזר להבין את הנושא לעומק. ההתמחות בנושא הפנסיה היא מגוונת ויש מספר קורסים שעוזרים להבין כיצד פונים ללקוחות, מה אפשר להציע להם וכיצד עובד תהליך החיתום שאמור להעיד על כדאיות הפוליסה באמצעות נוסחאות, ידע וניסיון. סוכן ביטוח המתמחה בנושא הפנסיוני יכול לעבוד גם בחברות הגדולות וגם באופן עצמאי ולדעת להשיג יתרון על המתחרים. הצורך בסוכני ביטוח פנסיונים הוא עצום ולמעשה כל מי שעובד במדינת ישראל צריך להתייעץ עם אחד בכל פעם שהוא מתחיל עבודה חדשה. לכן, שווה לבדוק את נושא הביטוח הפנסיוני במכללה איכותית כמו אורין שפלטר.

דילוג לתוכן