קורס הכשרה לסוכן ביטוח לימודים באזור הצפון

סוכני ביטוח אלמנטרים נותנים מענה ללקוחות בכל התחומים הנדרשים, לרבות ביטוחי דירה, ביטוחי רכב, ביטוח תאונות אישיות, ביטוחי נסיעות לחו"ל וביטוחים נוספים. סוכני הביטוח מועסקים בדרך כלל על ידי חברות ביטוח, חברות יבואני רכב, סוכנויות ביטוח, תאגידים, חברות ליסינג ועוד. כמו כן, סוכני ביטוח עובדים גם כעצמאים מול החברות והסוכניות על עמלות על העסקה, עמלת נפרעים ועמלת היקפים. הסוכנים הפנסיוניים עוסקים בכל הנושא של ביטוחים הקשורים לפנסיה ויציאה ממעגל העבודה. בתחום הפנסיוני העבודה היא כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח בהתאם להכשרה המתאימה.

הכשרה מפקחים בביטוח הפנסיוני כוללת שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ושני מבחנים מקצועיים נוספים בכל אחד מהמסלולים. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. המכללה שלנו מלמדת קורסים מקוונים עבור כל אחד מהמבחנים המתאימים גם עבור תושבי הצפון.

מסלול לימודים והכשרה עבור סוכני ביטוח במכללת אורין שפלטר

לימודי סוכן ביטוח במכללה שמים דגש רב על לימוד פרקטי בעזרת סימולציות, תרגולים והכנה אפקטיבית של הסטודנטים לקראת המבחנים. אנחנו עוזרים לכם במהלך הלימודים למצוא את הסטאז' המתאים ולאחר הסיום של כל הקורסים בהצלחה וההכשרה המעשית, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

קורס הכשרה לסוכן ביטוח לימודים באזור הצפון
הרשמה ללימודי סוכן ביטוח

מכללת אורין שפלטר הינה המכללה המובילה בארץ בכל הקשור לתחום ההשכלה הפיננסית. המכללה עובדת עם טובי המרצים בתחום, שהינם אנשי מקצוע מעולים המקנים לכם ידע פרקטי ברמה הגבוהה ביותר. המסלול המקיף שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, המועבר באופן מקוון לטובת תושבי הצפון, מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים למעבר של המבחנים בהצלחה יתרה.

רוצים להירשם ללימודי ביטוח אלמנטרי במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו, שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן