קורס השקעה בשוק ההון

איך מתחילים להשקיע בשוק ההון? כיום האפשרויות העומדות בפניכם כמשקיעים מעמידות אתגר לא קטן עבור רוב האנשים. לפני שפונים להשקעות בבורסה או בכל אפיק אחר בשוק ההון, צריך להכיר לעומק את כל מכשירי ההשקעה ולדעת איך לבנות תיק השקעות מותאם לצרכים האישיים שלכם. עליכם לבנות אסטרטגיית השקעה מתאימה לטווח ארוך או לטווח קצר, בהתאם לצרכים שלכם ולהון העצמי העומד לרשותכם. 

קורס השקעה בשוק ההון

השקעות בשוק ההון דורשות גם היכרות מעמיקה עם הבורסות השונות בארץ וברחבי העולם. בהתאם לכך רבים פונים כיום ללימודים בתחום לפני ההשקעה הראשונה.  קורס שוק ההון למתחילים מתאים עבור משקיעים בתחילת דרכם או אנשים שמעוניינים לסייע ללקוחות בכל הנוגע לבניית תיק השקעות. אפשרויות הפרנסה העומדות לפניכם היא השתלבות באחת החברות הגדולות בשוק הנותנות ייעוץ לאנשים או במסגרת פרטית. 

לימודי שוק ההון במכללת אורין שפלטר

קורס השקעות בשוק ההון במכללת אורין שפלטר מעניקים לכם ידע מעשי ותיאורטי מקיף והכשרה לבניית תיק השקעות בנוי כהלכה. במהלך הלימודים נלמד על כל מסלולי ההשקעה בשוק ההון העומדים לרשותכם, מסחר במניות אגרות חוב ואפיקי השקעה אחרים. בנוסף לכך, נעמיק את הידע באמצעות סקירה של שורה שלמה של השקעות אלטרנטיביות העומדות בפניכם כמשקיעים. 

המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע עדכני בנוגע לעולם ההשקעות שיאפשר לכם להשקיע בעצמכם או לעזור לאחרים. המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח בנוסף למרצים של המכללה שעובדים אתנו כבר שנים רבות. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו בשוק ההון והשקעות אלטרנטיביות? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. במהלך פגישת הייעוץ נעבור אתכם על הסילבוס של הקורס ועל הצרכים שלכם כמשקיעים. 

דילוג לתוכן