קורס השקעות בבורסה

השקעה בבורסה היא הזדמנות מצוינת עבור אנשים עם כסף פנוי. האפשרויות העומדות לפני המשקיעים הם השקעה במניות, אגרות חוב, אופציות והשקעות נוספות. בהתאם לאופי של המשקיע והיכולת הכלכלית שלו, כל משקיע יכול למצוא את הנתיב המתאים עבורו. 

מניות מקנים לכם חלק בבעלות על החברה ואתם יכולים להשתתף בקבלת ההחלטות. בנוסף לכך, ישנן סוגים שונים של מניות המקנות לכם זכויות ספציפיות, כגון מניות שליטה ומניות בכורה. ציבור המשקיעים שקונה מניות יכול להרוויח מהם בכמה דרכים ביניהן, עליית ערך המניה ומכירה שלה והנאה מחלוקת דיבידנד. בשביל להשקיע במניות או בכל סוג אחר של השקעה בבורסה, נדרש ידע מקצועי והבנה מעמיקה של השוק. לכן, אנשים רבים פונים למנהלי השקעות בשביל לבצע עבורם את הפעולות הנדרשות. מנהלי השקעות עוזרים ללקוחות לנצל בצורה הטובה ביותר את הכסף שברשותם. 

קורס ייעוץ השקעות בבורסה מכשיר אתכם לעבודה כיועצי השקעות, משווקים ומנהלי השקעות ומכין אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך. הלימודים מתאימים עבור כל אחד שמעוניין להתמקצע בתחום, ללא תנאי קבלה מיוחדים לצורך קבלה ללימודים. 

קורס השקעות בבורסה

ייעוץ השקעות, שיווק וניהול במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול קורס ניהול השקעות מיוחד המכשיר אתכם למבחנים עבור ייעוץ השקעות, שיווק או ניהול ומקנה לכם כלים מעשיים לעבודה בתחום. לצורך ההכשרה בייעוץ ושיווק השקעות תצטרכו לעשות חמישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד. בניהול השקעות תצטרכו לעשות מבחן מקצועי נוסף. הסטאז' עבור ייעוץ ושיווק השקעות הוא שישה חודשים ועבור ניהול תיקי השקעות הוא תשעה חודשים. 

בכל מקרה בו אתם מתלבטים איזה מסלול מתאים במיוחד עבורכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. תוכלו לעשות זאת בשיחת טלפון או לבוא אלינו לפגישת ייעוץ במכללה. 

דילוג לתוכן