קורס השקעות בנדל"ן

קורס השקעות נדל"ן מומלץ במכללת אורין שפלטר מתקיים ללא תנאי קבלה והוא מתאים עבור כל אחד מכם שרוצה ללמוד את עולם הנדל"ן בצורה מקיפה ופרקטית. בהתאם לכך, הקורס שלנו סוקר באופן מקיף את כל ההשקעות הנמצאות כיום בשוק הנדל"ן. המטרה שלנו היא שכל אחד מכם ימצא את אפיק ההשקעות המתאים ביותר עבור כמשקיע, בהתאם לכסף הפנוי שברשותו. דבר נוסף לא פחות חשוב הוא התאמת ההשקעה לאופי שלכם כמשקיעים. חלק מהמשקיעים אוהבים לקחת סיכונים בשביל להרוויח בגדול, וחלק אוהבים השקעות סולידיות יותר, ללכת על בטוח ולא לסכן את ההון העצמי שברשותם. לכן, אנחנו מקדישים במהלך הקורס צומת לב מיוחדת לכל סטודנט ומבררים ביחד אתכם מהם הצרכים הייחודיים שלכם כמשקיעים.

במהלך הקורס נעבור גם על כל הנושאים המשפטיים הקשורים לתחום ועל נושאים רבים נוספים הקשורים לעולם הנדל"ן, שיעזרו לכם לקבל תמונה שלמה של כל המתרחש בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בהשקעות נדל"ן? רוצים לדעת כמה עלה קורס יועץ השקעות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורס השקעות בנדל"ן
לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בארץ בתחום הפנסיוני והפיננסי עם עשרות קורסים והכשרות מקצועיות ועם תוכנית לימודים מקיפה עבור סוכני ביטוח, יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים. המכללה שלנו מלמדת קורסים בתחום הנדל"ן והמשכנתאות, קורס עבור רפרנטים בתחום הביטוח וחתמים ועוד שורה ארוכה של הכשרות מעשיות. במהלך הלימודים אצלנו תקבלו כלים מעשיים שיעזרו לכם להשתלב במהרה במעגל התעסוקה.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים אצלנו במכללה? מתבלטים באיזה מסלול מקצועי לבחור? פנו אלינו אל יועצי הלימודים שלנו שעומדים לרשותכם בשעות הפעילות של המכללה.

דילוג לתוכן