קורס השקעות בשוק ההון אונליין

שוק ההון קשור באופן הדוק לחיים של כל אחד מאתנו. חסכונות הפנסיה שלנו, קרנות ההשתלמות ועוד אפיקי השקעות רבים ומגוונים, שייכים כולם לשוק ההון. קורס השקעות בשוק ההון, מתאים עבור אלו מכם שרוצים ללמוד את התחום לעומק, ולעזור לאנשים אחרים לנהל את הכספים שלהם בצורה נכונה. המסלול מכשיר אתכם לעבודה כיועצים, משווקים או מנהלי תיקים בהתאם להעדפה האישית שלכם.

יועצים ומשווקים נדרשים לעשות חמישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי נוסף. מנהלי תיקים נדרשים לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. עבור שיווק וייעוץ תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה ועבור ניהול תיקים סטאז' של תשעה חודשים.

המסלול המלא שלנו בשוק ההון מכיל קורסי הכנה לכל אחד מהמבחנים הנדרשים עבור ההסמכה. אנחנו מספקים עבורכם את כל הידע הנדרש, ומכינים אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של כל מבחן. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שמשקיעים בעצמם בשוק ההון ועובדים בפועל בתחום. הניסיון האישי העשיר שלהם, עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

קורס השקעות בשוק ההון אונליין

עבודה כיועצים, משווקים או מנהלי תיקים

לימודי ניהול תיקי השקעות במכללה שלנו מכינים אתכם למבחנים הנדרשים, עבור יועצי השקעות, משווקים או מנהלי תיקים. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, ואין להם זיקה למוצרים הפיננסיים עליהם הם ממליצים ללקוחות. המשווקים לעומת זאת עובדים בעיקר בבתי השקעות, והתפקיד שלהם הוא לשווק ללקוחות ולבעלי רישיון אחרים את המוצרים של מקום עבודתם. מנהלי תיקים יכולים לבצע פעולות בתיק ההשקעות של הלקוח, מטעם ייפוי כוח שניתן להם בשמו.

מתלבטים באיזה מסלול לבחור? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של תוכנית הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן