קורס השקעות נדל"ן בתל אביב

קורס השקעות נדל"ן אונליין מתאים במיוחד עבור משקיעים בתחילת דרכם ואנשים ללא רקע מוקדם, המעוניינים להבין איך להשקיע בצורה חכמה. במכללת אורין שפלטר אין לנו קורס מיוחד בתל אביב אלא קורס מקוון המתאים עבור סטודנטים מכל הארץ. במהלך הלימודים תלמדו על עסקאות נדל"ן בארץ ובחו"ל, ותרכשו כלים פרקטיים להשקעות מניבות. הקורס שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה והוא מונה חמישה עשר מפגשים בני שלוש שעות לימוד מלאות.

מתכונת הלימודים בנויה משלושה חלקים. בחלק הראשון של הקורס תלמדו את כל התיאוריה הנדרשת עבור השקעות נדל"ן ואת מערכת המושגים הרלוונטיים לתחום. בחלקו השני של הקורס תלמדו על כל סוגי העסקאות השונות בעולם הנדל"ן. בחלק זה נשים דגש מיוחד על התאמת ההשקעה למשקיע. המטרה שלנו היא לאפשר לכל אחד ואחת מכם למצוא את אפיק ההשקעות ההולם ביותר את צרכיו. בחלקו השלישי של הקורס נעבור מתיאוריה לפרקטיקה. בחלק זה תרכשו כלים מעשיים להשקעות נדל"ן, ותלמדו הלכה למעשה איך ליישם את התיאוריה שלמדתם בחלקים הקודמים.

קורס נדלן למתחילים במכללת אורין שפלטר, מאפשר לכם להתמקצע בתחום ומקנה לכם כלים עדכניים לניתוח והבנה של עסקאות נדל"ן. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

קורס השקעות נדל"ן בתל אביב
מעוניינים ללמוד במכללת אורין שפלטר?

מעוניינים לרכוש מקצוע בכמה חודשים בלבד? אתם מוזמנים להצטרף אלינו אל קהל הסטודנטים של המכללה. אנחנו מלמדים קורס מקצועי בייעוץ משכנתאות, המכין אתכם לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. כמו כן, אנחנו מלמדים קורסים והכשרות מקצועיות עבור חתמי ביטוח ועבור רפרנטים בתחום הביטוח. המכללה שלנו מלמדת קורסים בתחום הנדל"ן ושוק ההון, קורסי הכנה למבחני ההסמכה של סוכני ביטוח אלמנטרי ופנסיוני וקורסים רבים נוספים.

איך נרשמים ללימודים במכללה?

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? אין יותר פשוט מכך! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן