קורס השקעות נדל"ן מחיר

קורס השקעות נדל"ן מאפשר לכם לרכוש ידע וכלים מעשיים בשביל להשקיע בצורה חכמה. קורס השקעות מקנה לכם כלים פרקטיים להשקעות בישראל ומעבר לים. בנוסף לכך, במהלך הקורס תלמדו גם איך לנהל משא ומתן ואיך לסגור בצורה הטובה ביותר את העסקה. 

אחד הדברים המשמעותיים ביותר אצלנו במכללה הוא המרצים שלנו. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן ובתחומים משיקים. בהתאם לכך, אתם רוכשים ידע ממקור ראשון שיאפשר לכם לבצע עסקאות מניבות מייד לאחר סיום הקורס. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לכל סוגי ההשקעות הנמצאות כיום בשוק, ולאפשר לכם למצוא את אפיק ההשקעה המתאים ביותר עבורכם. 

התאמת ההשקעה למשקיע היא חלק חשוב ומשמעותי בתוכנית לימודים אונליין שלנו. אחד הדברים המשמעותיים ביותר עבורנו הוא שכל סטודנט ימצא את אפיק ההשקעות המתאים לתקציב שלו ולאופי שלו כמשקיע. המחיר עבור הקורס שלנו משתנה בהתאם לפורמט של הקורס, פרונטלי או דיגיטלי, בכל מקרה אתם מוזמנים להתקשר אלינו אל יועצי הלימודים שלנו ולקבל הצעת מחיר מלאה. 

קורס השקעות נדלן מחיר

לימודים בתחום הנדל"ן, תנאי קבלה והכשרה מעשית 

קורס השקעות נדל"ן מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים, כל מי שמעוניין להשקיע בנדל"ן לצורך עצמו או בשביל לייעץ לאחרים, מוזמן להצטרף אלינו לקורס שלנו במכללה. במהלך הלימודים נעבור על כל מושגי היסוד בתחום ונכיר לעומק את כל סוגי העסקאות בארץ ובחו"ל. בנוסף לכך, תעברו אצלנו מעין בחינת הסמכה שתכין אתכם בצורה מעשית להשקעות מניבות. 

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא שלנו של הקורס? רוצים לשמוע פרטים נוספים על מועדי ההרשמה ועל אפשרויות התשלום העומדות בפניכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן