קורס השקעות ערך בשוק ההון

שוק ההון מלווה אותנו לכל אורך החיים, דרך חסכונות הפנסיה שלנו וקרנות ההשתלמות ועד כל הפקדונות שברשותנו כולל הכספים הנזילים. שוק ההון מעמיד בפני משקיעים פוטנציאלים אתגר לא קטן, למרות ההיכרות שלנו עם השוק ועם המאפיינים הבסיסיים שלו ולמרות שהוא משפיע באופן ישיר על ההתנהלות הפיננסית שלנו, אין לאדם מן הישווב ידע מקצועי מקיף בתחום.

בשביל להשקיע בצורה חכמה צריך להכיר את כל סוגי ההשקעות הנמצאות כיום בשוק ולהתאים את ההשקעה לאופי שלכם כמשקיעים. השקעות ערך הן אחד מהתחומים בשוק ההון והן בנויות על אסטרטגיה של רכישת ניירות ערך. לפני שאתם ניגשים להשקיע בהשקעות ערך או בכל תחום אחר בשוק ההון, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו אל קורס בסיסי בתחום, קורס השקעות אלטרנטיביות בתל אביב, שיאפשר לכם להשקיע בצורה חכמה בהתבסס על הידע המתאים.

קורס השקעות ערך בשוק ההון
קורס שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות

קורס שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות נלמד במתכונת מקוונת. ניתן ללמוד את קורס השקעות בשוק ההון בכל זמן ובכל מקום בהתאם לנוחיותכם. הקורס אינו דורש כל ידע מוקדם ואין תנאים מיוחדים לצורך הקבלה לתוכנית הלימודים. הלימודים משלבים בין התחום התיאורטי לבין הפן המעשי של עולם ההשקעות. המטרה שלנו היא להקנות לכם את הטוב ביותר מבין כל העולמות ולאפשר לכם לשלב ביניהם בצורה יעילה. בהתאם לכך, כל הידע התיאורטי שתרכשו במהלך הקורס ישרת אתכם הלכה למעשה בלימודים בפועל.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני עם עשרות קורסים והכשרות מקצועיות ועם צוות מרצים מעולה שמגיע מן השטח ועבר אצלנו הכשרה להוראה במכללה. בהתאם לכך, הסטודנטים שלנו זוכים להכשרה מקצועית ברמה הכי גבוהה שניתן.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן