קורס השקעות ערך

השקעות ערך הן אחת האסטרטגיות החשובות ביותר בשוק ההון. משקיעים מפורסמים רבים כגון, וורן באפט וקנט פישר, ממליצים בחום על השקעות אלו כולל בווריאציות המודרניות שלהן, שפותחו במהלך השנים. אחד הפיתוחים המרכזיים הוא של וורן באפט עצמו ששינה את האסטרטגיה של חיפוש אחר חברות להשקעה בשוק ההון.

קורס השקעות ערך מיועד עבור אנשים שיש להם רקע מתאים בשוק ההון, ועברו הסמכה בתחום בניהול תיקים, שיווק או ייעוץ השקעות. במהלך קורס השקעות בשוק ההון תלמדו בצורה מעשית איך לבחור במניות ואגרות חוב. בנוסף לכך, תרכשו ידע בנוגע למודלים להערכת שווי של מניות וניהול של תיק השקעות עצמאי.

קורס השקעות ערך מתמקד בכל הצד התיאורטי של המקצוע תוך כדי הקניית כלים פרקטיים להשקעות בפועל. המטרה היא להעמיק את הידע, בשביל לדעת איך לנהל תיקי השקעות בצורה יעילה בהתאם למודלים שתלמדו במהלך הלימודים.

קורס השקעות ערך
לימודים בתחום שוק ההון

קורס השקעות ערך הוא קורס לימודי ניהול תיק השקעות למתקדמים. עבור אלו מכם ללא הרקע המתאים, עדיף להתחיל את הלימודים ברכישת מקצוע בתחום שוק ההון שיאפשר לכם דריסת רגל בתחום. לימודים בתחום שוק ההון כוללים ייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקים. עבור ייעוץ ושיווק השקעות תדרשו לעשות חמישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד. בנוסף לכך תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה. המסלול בניהול תיקים כולל מבחן מקצועי נוסף וסטאז' של תשעה חודשים. הלימודים מאפשרים לכם לעבוד כיועצים, משווקים ומנהלי תיקים, במסגרת הבנקים, בתי השקעות וחברות ביטוח או לפתוח עסק ולעבוד כעצמאים.

בכל מקרה בו אתם מתלבטים בנוגע למסלול המתאים עבורכם, אנחנו ממליצים לכם לדבר עם יועצי הלימודים של המכללה. תוכלו לעשות זאת בשיחת טלפון או לקבוע פגישה אישית עם היועצים שלנו.

דילוג לתוכן