קורס חיתום ביטוח כללי

חתם הוא איש מקצוע המקבל החלטות לגבי מתן ביטוח ללקוחות. החתם בוחן את הנתונים של הלקוח, ומעריך את רמת הסיכון לקבלת המבוטח עבור הפוליסה הנתונה. במידה והחתם מחליט לאשר את הביטוח, הוא קובע את תנאי הביטוח, כגון דמי הביטוח והיקף הכיסוי הביטוחי. קורס חיתום ביטוח כללי מכשיר אתכם לעבודה בתחום. במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס חיתום ביטוח ויישוב תביעות אלמנטרי ייחודי בתחום המעניק לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות.

מה כולל קורס חיתום ביטוח?

קורס חיתום ביטוח כללי כולל ידע תיאורטי ומעשי המכין אתכם לעבודה בחברות הביטוח והסוכנויות השונות. החתם צריך להבין את המושגים הבסיסיים של עולם הביטוח ואת המגוון הרחב של סוגי הביטוח הכללי הזמינים בשוק, כגון ביטוח רכב, ביטוח דירה וביטוח בריאות. כמו כן, החתם צריך להיות מסוגל להעריך את הסיכון בביטוח של לקוח. חתמי ביטוח קובעים את דמי הביטוח המתאימים ללקוח ומנהלים תביעות בשם חברת הביטוח עצמה.

קורס חיתום ביטוח כללי
מה בדיוק לומדים בקורס חיתום ביטוח?

במסגרת לימודי חיתום ביטוח במכללת אורין שפלטר, תלמדו על כל הסוגים של הביטוח האלמנטרי, לרבות ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח בריאות וביטוח נכס. בנוסף לכך, תרכשו הבנה עמוקה של המדיניות המקובלת בחברות ביטוח, ותבינו כיצד מבצעים את תהליכי האישור של הפוליסות וכיצד נקבעים הסטנדרטים לקבלה של לקוח עבור הפוליסה הנתונה. מעבר לכך, תוכלו לרכוש ידע נרחב בכל הנוגע לניהול סיכונים והתנהלות נכונה מול לקוחות.

עבור מי מתאימים לימודי חיתום ביטוח?

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים שני קורסים בחיתום, קורס חיתום פרט וקורס חיתום עסקי. הקורסים מיועדים עבור כל מי שמעוניין ברכישת מקצוע מאתגר ומבוקש. בנוסף לכך, הלימודים מתאימים עבור עובדים מקצועיים המועסקים על ידי חברות וסוכנויות ביטוח, אשר מעוניינים להתקדם ולשדרג את המעמד שלהם. מעבר לידע נרחב בתיאוריה ובאספקטים שונים של הביטוח האלמנטרי, ההכשרה כוללת סדנאות, סימולציות ותרגולים, המקנים למשתתפים ניסיון פרקטי.

דילוג לתוכן