קורס חיתום ביטוח

חיתום ביטוח הוא אחד התחומים העיקריים שבהם עוסקות חברות הביטוח והסוכנויות. חיתום ביטוח הינו הליך שבמסגרתו הפוליסות שסוכני הביטוח מעבירים לחברות נבדקות ביסודיות, ובהמשך החתמים מאשרים או שוללים את הפוליסה הנתונה. תפקידם של חתמי ביטוח הוא לבדוק באופן יסודי את התנאים של הפוליסה, ולראות האם פוליסת הביטוח משתלמת לחברת הביטוח.

מה בדיוק לומדים בקורס חיתום ביטוח?

במסגרת הלימודים במכללות ברחבי הארץ, תלמדו על כל הסוגים של הביטוח האלמנטרי, לרבות ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח בריאות, וביטוח נכס. בנוסף לכך, תרכשו הבנה עמוקה של המדיניות המקובלת בחברות ביטוח, ותבינו כיצד מבצעים את תהליכי האישור של הפוליסות וכיצד נקבעים הסטנדרטים לקבלה של לקוח עבור הפוליסה הנתונה. מעבר לכך, תוכלו לרכוש ידע נרחב בכל הנוגע לניהול סיכונים והתנהלות נכונה מול לקוחות.

קורס חיתום ביטוח
עבור מי מתאימים לימודי חיתום ביטוח?

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים שני קורסים בחיתום, קורס חיתום פרט וקורס חיתום עסקי. הקורסים מיועדים עבור כל מי שמעוניין ברכישת מקצוע מאתגר ומבוקש. בנוסף לכך, הלימודים מתאימים עבור עובדים מקצועיים המועסקים על ידי חברות וסוכנויות ביטוח, אשר מעוניינים להתקדם ולשדרג את המעמד שלהם. מעבר לידע נרחב בתיאוריה ובאספקטים שונים של הביטוח האלמנטרי, ההכשרה כוללת סדנאות, סימולציות ותרגולים, המקנים למשתתפים ניסיון פרקטי.

מה המטרה העיקרית של הקורס?

מטרתנו העיקרית היא להכין אתכם בצורה מעשית לעבודה עם לקוחות בתחום. בתום ההכשרה והלימודים, תוכלו בקלות להשתלב במעגל העבודה במסגרת סוכנויות וחברות הביטוח השונות בכל רחבי הארץ. סטודנטים המסיימים את לימודיהם בקורס ועומדים בהצלחה בבחינת הגמר, זכאים לתעודת סיום קורס הניתנת להם מטעם המכללה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס חיתום ביטוח? פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לענות על כל שאלה ולסייע לכם.

דילוג לתוכן