קורס חיתום ויישוב תביעות אלמנטרי

חיתום הוא אחד התחומים החשובים ביותר בעולם הביטוח. החתמים אחראים על התאמת הפוליסות למבוטחים, והם קובעים באילו תנאים יש לבטח את המבוטח. החתמים בודקים לעומק את רמת הסיכון של הפוליסה עבור חברת הביטוח, ומעריכים האם זה משתלם עבורם לבטח את הלקוח או לערוך שינויים נדרשים בהתאם. החתמים גם רשאים לבקש מהמבוטח לספק מסמכים נוספים לצורך אישור הפוליסה או עדכונה מחדש.

קורס חיתום ביטוח ויישוב תביעות אלמנטרי, מכשיר אתכם לעבודה בתחום ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לכך. במהלך ההכשרה תלמדו על כל פוליסות הביטוח הנדרשות לצורך עבודה במשרדי הביטוח והסוכנויות. כמו כן, תלמדו על דיני נזיקין ועוד מגוון רחב של נושאים משיקים, רלוונטיים לעבודה בתחום. במכללת אורין שפלטר אנחנו שמים דגש מרכזי על הכשרה מעשית. בהתאם לכך, כל החומר המועבר במהלך הלימודים ישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בפועל.

קורס חיתום ויישוב תביעות אלמנטרי
קורסים מקצועיים נוספים בתחום הביטוח והמשכנתאות

מכללת אורין שפלטר מלמדת כבר שנים רבות קורסים והכשרות מעשיות בתחום הביטוח והמשכנתאות. אחד הקורסים המובילים אצלנו במכללה, הוא קורס עבור אנשים שמעוניינים לעבוד כרפרנטים בעולם הביטוח. הרפרנטים אחראים על כל העבודה המשרדית ועל קשרי הלקוחות, והם חוליה מרכזית בתפקוד התקין של כל חברה וסוכנות ביטוח.

בנוסף להכשרות שלנו בתחום הביטוח יש לנו קורס לימודי ייעוץ משכנתאות מיוחד עבור יועצי משכנתאות, המכשיר אתכם לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשה מול הבנקים, ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הלימודים אצלנו מתקיימים באופן מקוון או פרונטלי והם מתקיימים ללא כל תנאי קבלה מיוחדים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח ובייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן