קורס חיתום עסקים אונליין

קורס חיתום עסקים במכללת אורין שפלטר מכין אתכם בצורה פרקטית לאחד המקצועות החשובים ביותר בעולם הביטוח. חיתום עסקי מכיל חלק מהביטוחים הנכללים במסגרת הביטוח האלמנטרי. תפקידו של החתם העסקי לעבור על פוליסות הביטוח של סוכני הביטוח, ולבדוק האם האינטרסים של חברת הביטוח אכן מתקיימים במסגרת העסקה. החתמים רשאים לבצע שינויים בפוליסות המוצעות לאשר או לשלול אותם ולקבוע תנאים לקבלת המבוטח לחברת הביטוח. מדובר באחריות רצינית הדורשת ידע מקצועי בתחום הביטוח האלמנטרי.

קורס חיתום עסקים, מסלול הלימודים ותנאי קבלה

קורס חיתום עסקי שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה והוא נמשך במשך שישה חודשים כמאה וחמישים שעות אקדמיות. במהלך הקורס תלמדו על כל הפוליסות בביטוח אלמנטרי הרלוונטיות עבור חיתום עסקי.
לאחר סיום הלימודים והמבחן המסכם, תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

הקורס שלנו מתאים במיוחד עבור אנשי המעוניינים לרכוש מקצוע בתחום הביטוח ואין להם רקע בתחום. הלימודים מקנים לכם את כל הכלים הפרקטיים הנדרשים להשתלבות מהירה בחברות ובסוכנויות הביטוח ומאפשרים לכם לרכוש מקצוע לחיים. הקורס מתאים גם עבור עובדים מקצועיים של חברות ביטוח הרוצים לשדרג את מעמדם בחברה.

 קורס חיתום עסקים אונליין
לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

מעבר לקורס שלנו בחיתום עסקי אנחנו מלמדים קורס מקצועי בחיתום פרט המכיל גם הוא חלק מפוליסות הביטוח האלמנטרי. כמו כן, אנחנו מלמדים קורס חיתום ביטוח רפואי וקורס מיוחד עבור רפרנטים בתחום הביטוח. עבור אלו מכם שמחפשים הכשרות ארוכות יותר אתם מוזמנים להצטרף למסלול הלימודים שלנו בביטוח אלמנטרי או פנסיוני. אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן