קורס חיתום עסקי

קורס חיתום עסקי מכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. חתם עסקי הוא איש מקצוע המקבל החלטות לגבי מתן ביטוח לעסקים. החתם בוחן את הנתונים של העסק, ומעריך את הסיכון בביטוח שלו. אם החתם מחליט לאשר את הביטוח, הוא קובע את תנאי הביטוח, כגון דמי הביטוח והיקף הכיסוי הביטוחי.
קורס חיתום עסקים כולל ידע תיאורטי ומעשי המכין אתכם לעבודה בתחום. כמו כן, החתם צריך להבין את המושגים הבסיסיים של הביטוח ואת המגוון הרחב של סוגי הביטוח העסקי הזמינים בשוק, כגון ביטוח אש, ביטוח אחריות מקצועית וביטוח סיכונים משפטיים. חתמי ביטוח צריכים להיות מסוגלים להעריך את הסיכון בביטוח של עסק, ולקבוע את דמי הביטוח המתאימים. בנוסף לכך, החתם צריך להיות מסוגל לנהל תביעות ביטוח.

עבור מי מתאימים לימודי חיתום ביטוח עסקי?

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים שני קורסים בחיתום, קורס חתם ביט פרט וקורס חיתום עסקי. הקורסים מיועדים עבור כל מי שמעוניין ברכישת מקצוע מאתגר ומבוקש. בנוסף לכך, הלימודים מתאימים עבור עובדים מקצועיים המועסקים על ידי חברות וסוכנויות ביטוח, אשר מעוניינים להתקדם ולשדרג את המעמד שלהם. מעבר לידע נרחב בתיאוריה ובאספקטים שונים של הביטוח האלמנטרי, ההכשרה כוללת סדנאות, סימולציות ותרגולים, המקנים למשתתפים ניסיון פרקטי.

קורס חיתום עסקי
מה המטרה העיקרית של הקורס?

מטרתנו העיקרית היא להכין אתכם בצורה מעשית לעבודה עם לקוחות בתחום. בתום ההכשרה והלימודים, תוכלו בקלות להשתלב במעגל העבודה במסגרת סוכנויות וחברות הביטוח השונות בכל רחבי הארץ.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס חתם ביטוח? פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לענות על כל שאלה ולסייע לכם.

דילוג לתוכן