קורס חתם ביטוח אלמנטרי

מכללת אורין שפלטר מלמדת שני קורסי חיתום בתחום הביטוח האלמנטרי, במסגרתם התלמידים רוכשים את כל הידע הדרוש להם לצורך עבודה בתחום.

הקורסים שלנו בחיתום עסקי וחיתום פרט שמים דגש על הכשרה פרקטית להשתלבות מהירה בחברות ובסוכנויות הביטוח. בסיום כל אחד מהקורסים תדרשו לעבור בחינה מסכמת שלאחריה תקבלו תעודת סיום קורס חיתום ביטוח אלמנטרי מטעם המכללה.

לימודי חיתום אלמנטרי מאפשרים לכם לרכוש מקצוע לחיים בזמן קצר מאוד. חיתום עסקי וחיתום פרט הם מקצועות מבוקשים ביותר בכל חברת ביטוח ובכל סוכנות. במהלך העבודה בתחום תוכלו להתקדם בקלות בתפקיד ולהעלות בהדרגה את השכר החודשי שלכם. החתמים אחראים על התפקוד התקין של חברת הביטוח והם אלו המאשרים או שוללים את הפוליסות או מבצעים בהם שינויים כנדרש על ידי חברות הביטוח. במידה ותרצו תוכלו להתקדם בהמשך הדרך ללימודי ביטוח אלמנטרי, המכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח בחברות ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ.

קורס חתם ביטוח אלמנטרי
לימודי ביטוח אלמנטרי, הכשרה מקצועית לעבודה

לימודי ביטוח אלמנטרי במרכז מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המסלול המלא שלנו עבור סוכני ביטוח אלמנטרים כולל הכנה מלאה לארבעת מבחני היסוד ושני המבחנים המקצועיים. כמו כן, אנחנו עוזרים לכם לבחור את הסטאז' המתאים. לצורך ההסמכה תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה. בסיום הלימודים וההכשרה המעשית המכללה שלנו עוזרת לכם למצוא עבודה בתחום. המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח אלמנטרי במכללה?

מעוניינים להירשם לקורס חיתום עסקים או חיתום פרט? רוצים להירשם למסלול המלא שלנו עבור סוכני ביטוח אלמנטרים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעזור לכם עם תהליך הרישום.

דילוג לתוכן