קורס חתם ביטוח בריאות

חתמים רפואיים אחראים על הערכת הסיכון הבריאותי של הלקוח. חתם ביטוח בריאות מאשר או שולל את הבקשה, בהתאם לקריטריונים הנדרשים. בהתאם לכך, החתמים חייבים להיות בעלי ידע מקיף בכל תחום ביטוחי הבריאות ובתחומים רבים נוספים הקשורים לעניין. 

לימודי ביטוח בריאות מתקיימים עם דרישות מקדימות. לצורך קבלה ללימודים דרושים לימודים קודמים בקורסי חיתום כללי או עבודה מעשית בתחום החיתום עם ותק של שנה לפחות. בכל מקרה בו אתם מתלבטים האם אתם עומדים בתנאים הנדרשים, אתם מוזמנים כמובן לפנות אלינו אל יועצי הלימודים שלנו. 

במהלך קורס חתם ביטוח תרכשו את כל הידע התיאורטי הנדרש לעבודה בתחום, ותתנסו בצד הפרקטי של המקצוע. בהתאם לכך, חלק אינטגרלי מהקורס מוקדש לסדנאות, תרגולים וסימולציות. אנחנו שמים דגש מיוחד על הקשר בין הצד התיאורטי למעשי של המקצוע, ומקנים לסטודנטים שלנו את השילוב המדויק ביותר בין שני העולמות. בהתאם לכך, המרצים שלנו הם בעל ידע נרחב בתחום הביטוח וניסיון מעשי בעבודה בתחום. 

קורס חתם ביטוח בריאות

הכשרה לעבודה בתחום הביטוח במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפנסיוני והפיננסי. אנחנו מכשירים מדי שנה אנשי אנשי מקצוע מובילים בתחום הביטוח ובתחומים רבים נוספים. מסלולי הלימוד שלנו בעולם הביטוח כוללים הכשרה כסוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי, חיתום כללי ורפואי וקורס מיוחד עבור רפרנטים בתחום הביטוח. כמו כן, יש לנו קורסים מקצועיים אונליין עבור אנשים שעובדים בתחום המעוניינים לרכוש כלים פרקטיים לעבודה. הקורס שלנו מאסטר פנסיוני המיועד עבור סוכני ביטוח הוא מעין התמחות בעולם הביטוח דרך תיאורי מקרים של הסטודנטים. 

קורס חיתום ביטוח אלמנטרי מכשיר אתכם לעבודה מקצועית בחברות הביטוח וסוכנויות הביטוח השונות ברחבי הארץ. הקורס מתאים עבור עובדים מקצועיים בעולם הביטוח ואנשים בעלי רקע בחיתום ביטוח, המעוניינים להשתלב בעבודה כחתמים בתחום הביטוח הפנסיוני. הלימודים מקנים לכם כלים פרקטיים לעבודה בתחום ומאפשרים לכם להתנסות בעבודה תוך כדי הלימודים.

קורס חתם ביטוח בריאות
מה תפקידו של חתם רפואי?


חתם רפואי הוא חוליה מרכזית בכל חברת ביטוח וסוכנות. החתמים נדרשים לידע מעמיק בתחומים רבים כגון רפואה, חקיקה, חישוב סיכונים ותחומים רבים נוספים. חתמי ביטוח בריאות בודקים את פוליסות הביטוח שנחתמו על ידי הסוכנים ומאשרים או שוללים אותם, בהתאם לקריטריונים של חברת הביטוח. חתם ביטוח חיים ובריאות עוסק בהערכת הסיכון המוצע לחברת הביטוח, בהתאם לתנאי הקבלה של המבוטח עבור הפוליסה שהוצעה עבורו. בפועל החתמים הם אלו שקובעים באופן סופי את אופי ההתחייבות בין חברת הביטוח למבוטח.


הכשרה כחתם ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס מקיף ויסודי עבור חתמי ביטוח פנסיוני, המכשיר אתכם גם לעבודה בתחום חיתום בריאות. הקורס מתקיים ללא צורך בידע מוקדם והוא מונה שנים עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש, סך הכל ארבעים ושמונה שעות אקדמיות. כל השיעורים בקורס מוקלטים ועולים לאתר הלימודים. בהתאם לכך, המשתתפים בקורס יכולים לצפות בשיעורים שהחסירו, או לחזור על החומר בכל זמן שנוח להם. בסיום הלימודים תעברו בחינה מסכמת ותקבלו תעודת גמר מטעם המכללה. בוגרי הקורס זוכים לתמיכה חודשית דרך קבוצת וואטסאפ כיתתית למשך חודש שלם לאחר סיום הלימודים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

דילוג לתוכן