קורס חתם ביטוח

קורס חיתום עסקים מתאים גם לציבור הרחב במיוחד אלו המגיעים ללא רקע מוקדם, ואין ברשותם ידע ומיומנות קודמים בנושא. הקורס מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניינים ברכישת מקצוע מבוקש ומאתגר. כמו כן, הלימודים מתאימים עבור עובדים מקצועיים של חברות וסוכנויות הביטוח השונות, אשר מעוניינים להתקדם ולשדרג את מעמדם המקצועי.

בנוסף לידע התיאורטי הנרחב שתרכשו במהלך הלימודים, תתנסו בעבודה פרקטית באמצעות סדנאות, תרגולים וסימולציות. הלימודים שמים דגש מיוחד על הקשר שבין תיאוריה לעבודה מעשית בתחום. קורס חיתום ביטוח אלמנטרי מתקיים במתכונת של שישה חודשים, מאה וחמישים שעות אקדמיות הכוללות עשרים ושמונה מפגשים בני חמש שעות אקדמיות למפגש ושני שיעורי מבוא.

קורס חתם ביטוח
מה תפקידו של חתם ביטוח?

חתם ביטוח עסקי הוא חוליה מרכזית בתפקוד התקין של כל חברת ביטוח וכל סוכנות. החתמים אחראים על תמהיל העסקים שיבוטחו בחברת הביטוח, ועל כל התנאים הנדרשים עבור הפוליסה. חתמי ביטוח עסקי בודקים את הפוליסות המוצעות לחברות הביטוח על ידי הסוכנים, ומאשרים או שוללים אותם בהתאם לקריטריונים של חברת הביטוח. חיתום עסקי דורש ידע נרחב והכשרה מעמיקה בתחום, ויכולת גבוהה בהפעלת שיקול דעת. כמו כן, נדרשים ניסיון ומיומנות מקצועית. בהתאם לכך, הקורס שלנו בחיתום עסקי מקנה לכם את כל הניסיון המקצועי הנדרש בתחום, ומכין אתכם בצורה הטובה ביותר לעבודה.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר כוללים קורסים והכשרות מעשיות ומסלול לימודים מלא עבור סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים. אנחנו מלמדים קורסים עבור חתמי ביטוח ורפרנטים ואת כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור הכשרה כסוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן