קורס חתמים רפואי

קורס חיתום ביטוח רפואי במכללת אורין שפלטר מתקיים ללא תנאי קבלה. משך הלימודים הוא חמישה חודשים בלבד, ובסיומם תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה. בנוסף לקורס שלנו בחיתום רפואי, אנחנו מלמדים עוד שני קורסים הכי מבוקשים מעולים בתחום החיתום האלמנטרי, חיתום פרט וחיתום עסקי. לימודי חיתום מאפשרים לכם לרכוש מקצוע מכניס בזמן קצר יחסית, ולעבוד מיידית עם סיום הלימודים וההכשרה בחברות הביטוח ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ.

מה תפקידו של חתם רפואי?

חיתום רפואי הוא אחד התהליכים החשובים ביותר עבור חברות הביטוח והסוכנויות. בכל חברת ביטוח המתמחה בביטוחי חיים ובריאות מועסקים חתמים רפואיים המאשרים או שוללים את הפוליסות המוגשות לחברה מטעם סוכני הביטוח. תפקידו של החתם הרפואי לבדוק, בהתאם לכל הפרמטרים הנדרשים, האם המבוטח אכן עומד בקריטריונים עבור הפוליסה הנתונה. החתמים הרפואיים מעריכים את מצבו הבריאותי של המבוטח עבור הפוליסות שהוצעו עבורו. תפקידם של חתמים רפואיים נדרש גם במסגרת הביטוח האלמנטרי עבור ביטוח רכוש וביטוח תאונות. התפקיד המרכזי של החתמים רפואיים הוא לבדוק את רמת הסיכון של חברת הביטוח מול המבוטח הספציפי. בהתאם לכך, הם קובעים את התנאים הנדרשים עבור הפוליסה ואת היקף הביטוח המתאים.

קורס חתמים רפואי
מה לומדים בקורס חיתום רפואי?

קורס חיתום רפואי במכללת אורין שפלטר הוא הקורס המקיף והמקצועי ביותר בתחום המתמקד בצד הפרקטי של המקצוע. הקורס מכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום, ומקנה לכם ידע נרחב בנוגע לתחום הביטוח ועולם הרפואה. קורס חתם ביטוח בריאות שלנו מכיל שיעורים ספציפיים המתמקדים בנושאים רפואיים, ושיעורים נוספים המתמקדים בתחום הביטוח. במהלך ההכשרה אנחנו מקנים לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה עם לקוחות.

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא? רוצים להירשם לקורס חיתום רפואי במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן