קורס יועץ השקעות אונליין

קורס השקעות בשוק ההון אונליין הוא קורס הכנה לאחד המבחנים הנדרשים עבור ההכשרה בתחום. יועצי ומשווקי השקעות נדרשים לעשות חמישה מבחנים.

ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד. כמו כן, הם נדרשים לעבור סטאז' של חצי שנה.

המסלול המלא שלנו עבור יועצי ומשווקי השקעות, כולל קורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים. הקורסים שלנו מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. אצלנו תוכלו ללמוד מסלול מלא עבור יועצי ומשווקי השקעות, בפורמט דיגיטלי.

במהלך לימודי ניהול תיקי השקעות אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד הפרקטי של המקצוע. בהתאם לכך, אנחנו גאים בתוכנית הלימודים המקיפה ביותר, המועברת על ידי טובי המרצים בארץ. מרצי המכללה הם אנשי מקצוע בשוק ההון ובתחום הפיננסי, עם השכלה רחבה הכוללת ניסיון פרקטי שמגיע מן השטח.

מסלול נוסף בתחום שוק ההון נועד עבור מנהלי תיקים. על מנת לעבור הכשרה כמנהלי תיקים, תצטרכו לעבור מבחן מקצועי נוסף וסטאז' של חצי שנה. במהלך ההכשרה שלנו בשוק ההון המטרה שלנו היא קודם כל לאפשר לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה, ולמצוא את הסטאז' המתאים עבורכם. לאחר סיום כל החובות הנדרשים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

קורס יועץ השקעות אונליין
יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים

יועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. היועצים עובדים בדרך כלל כשכירים למרות שבמקרים מסוימים ניתן גם לעבוד כעצמאים בתחום. היועצים אמורים לספק ללקוחות מידע אובייקטיבי בנוגע לתיק ההשקעות שברשותם. משווקי השקעות עוסקים בשיווק של מוצרים ליועצים עצמם או ישירות ללקוחות. למשווקים יש אינטרס ברור למכור את המוצרים והרווח שלהם תלוי בעמלות על העסקאות. אבל, מעבר לכך משווקי השקעות מחויבים גם לטובת הלקוח. מנהלי תיקים נושאים באחריות גדולה והם יכולים לבצע פעולות בתיק ההשקעות של הלקוח, מתוקף יפוי כוח שניתן להם בשמו.

הרשמה ללימודי ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח וייעוץ השקעות וניהול תיקים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן