קורס יועץ השקעות בצפון

יועצי השקעות נדרשים לעבור חמישה מבחנים וסטאז' של חצי שנה. על היועצים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ואתיקה ודיני ניירות ערך. בנוסף לכך, עליהם לעבור מבחן מקצועי במקצועית א'.

קורס ניתוח טכני שוק ההון  בצפון במכללת אורין שפלטר, מכין אתכם בצורה מלאה למבחנים ומקנה לכם כלים פרקטיים להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. לאחר סיום הלימודים, ייעוץ השקעות מאפשר לכם לעבוד בעיקר במסגרת הבנקים. ליועצים אין זיקה ספציפית למוצרים עליהם הם ממליצים והתפקיד שלהם הוא לעזור ללקוח בתחום ההשקעות המתאים לו מבחינה אישית. אותו מסלול מאפשר לכם גם לעבוד כמשווקי השקעות. במידה ואתם רוצים לעבוד כמשווקים, אתם צריכים לבחור סטאז' מתאים עבור המקצוע. משווקי השקעות עובדים בעיקר בבתי השקעות ותפקידם לשווק את המוצרים של מקום העבודה שלהם ליועצים או ללקוחות עצמם.

מסלול קורס שוק ההון למתחילים שלנו בייעוץ ושיווק השקעות הוא בהיקף של 555 שעות אקדמיות, ניתן לסיים את המסלול בשנתיים או בזמן קצר יותר, הכל תלוי בקצב הלימוד שלכם. בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בחברות המובילות בארץ ובמסגרת הבנקים.

קורס יועץ השקעות בצפון
לימודי ניהול תיקי השקעות

תחום נוסף שלומדים אצלנו במכללה הוא ניהול תיקי השקעות. ניהול תיקים דורש עוד מבחן מקצועי אחד וסטאז' של תשעה חודשים. המנהלים יכולים לעבוד במסגרת הבנקים, בתי השקעות, חברות הביטוח השונות או כעצמאים. העבודה כעצמאים מאפשרת לכם להרוויח שכר גבוה מאוד ולבנות תיק לקוחות שישרת אתכם לאורך השנים. לפעמים עדיף להתחיל כשכיר ולרכוש ניסיון מתאים ואז תוך כדי לפתוח עסק עצמאי.

בכל מקרה שבו אתם מתלבטים בנוגע למסלולי הלימודים שלנו או רוצים לברר פרטים נוספים על אפשרויות התעסוקה במסלולים הנלמדים, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן