קורס יועץ משכנתאות בחיפה

קורס יועץ משכנתאות בחיפה מבית אורין שפלטר, מאפשר לכם בארבעה חודשי לימוד בלבד לרכוש מקצוע לחיים. יועצי משכנתאות הפכו בשנים האחרונות למצרך מבוקש בשוק העבודה.

היועצים עוזרים לקוחות להגיש את הבקשות עבור הבנקים, ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. כמו כן, יועצי משכנתאות מספקים ללקוח את כל המידע הנדרש, בשביל להחליט בצורה מתאימה מה גודל ההלוואה המתאים ביותר עבור כלכלת המשפחה. בהתאם לכך, קורס יועצי משכנתאות מקנה לכם ידע וכלים פרקטיים בכל הנושאים הרלוונטיים לתחום. אצלנו תלמדו על מחזור משכנתא, על כל התנאים הנדרשים להלוואה ועל תחום הנדל"ן הקשור למשכנתאות. בנוסף לכך, נלמד על כל ההיבטים המשפטיים הקשורים לתחום ועל נושאים רבים נוספים.

קורס יועץ משכנתאות בחיפה
לימודי ייעוץ משכנתאות

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס תלמדו לעומק על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ותרכשו סט כלים פרקטי שיעזור לכם לעבוד עם לקוחות בתחום. המטרה שלנו היא להכין אתכם לעבודה בפועל ובהתאם לכך אתם זכאים לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים. במהלך הפגישה עם יועץ משכנתאות בכיר, תלמדו איך הדברים מתנהלים הלכה למעשה. בסיום הקורס תדרשו לעשות עבודה מסכמת ולעבור בחינה, לאחר מכן תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

איפה עובדים יועצי משכנתאות?

יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. לאחר רכישת ניסיון מתאים בתחום ניתן לעבוד גם כעצמאים. הקורס שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה. כל אחד ואחת מכם שמעוניינים ללמוד את התחום ולעבוד במקצוע, מוזמנים להצטרף אלינו אל מסלול לימודי ייעוץ משכנתאות.

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן