קורס יועץ משכנתאות השוואת מחירים

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות באחד הרגעים הכי משמעותיים בחיים. לקיחת משכנתא היא התחייבות לשנים ארוכות, הדורשת שיקול דעת וידע מעמיק בכל המסלולים השונים שהבנק מציע ללקוחות. עבור רוב האנשים בניית תמהיל משכנתא והגשת הבקשה לבנקים אינם עניין פשוט. אנשים שאין להם השכלה פיננסית מתאימה מתקשים בניסוח הבקשות עבור הבנקים. לכן, רבים מהלווים פונים בשנים האחרונות ליועצי משכנתאות אובייקטיביים, לשם הגשת בקשות לבנקים וניהול התהליך כולו. 

קורס יועץ משכנתאות השוואת מחירים

היועצים יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק מהם הצרכים שלו ואיזה התחייבות הוא יכול לקחת על עצמו. הייעוץ חייב להתאים את עצמו לכלכלת המשפחה ולכל התוכניות העתידיות של לוקחי המשכנתא. 

המכללות השונות ברחבי הארץ מציעות לסטודנטים קורסי הכשרה שונים בתחום. לפני שאתם משווים מחירים בין המכללות, אתם צריכים קודם כל לדעת מה כל מכללה מציעה עבורכם. במכללת אורין שפלטר אנחנו משיקים כבר שנים רבות תוכנית עשירה ומגוונת בייעוץ משכנתאות עם תעודת הסמכה בסיום הקורס יעוץ משכנתאות. בנוסף לכך אתם מקבלים אישור להגיש בקשות מול הבנקים. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בתחום הפיננסים והמשכנתאות והיא מכינה אתכם בצורה מלאה למעגל העבודה.

קורס ייעוץ משכנתאות, מסלול לימודים והכשרה מעשית

במהלך הקורס ייעוץ משכנתאות שלנו, אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד המעשי של המקצוע. כל החומר התיאורטי הנלמד אצלנו במכללה ישרת אתכם במהלך העבודה. בהתאם לכך אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מהשטח ומעניקים לכם ידע תיאורטי ומעשי ברמה הכי גבוהה שניתן. הלימודים כוללים לימוד מעמיק של כל מסלולי המשכנתא, התמקדות בכל הנושאים המשפטיים הנלווים ורכישת ידע מעמיק במיסוי ובכל תחום הנדל"ן הקשור למשכנתאות. 

מעוניינים לקבל פרטים מדויקים על תוכנית הלימודים ועל ההכשרה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן