קורס יועץ משכנתאות ירושלים

קורס יועץ משכנתאות בירושלים, זאת ההזדמנות שלכם לרכוש את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. במהלך הקורס נכין אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. בנוסף לכך, נעבור על כל החומר התיאורטי הנדרש להתמקצעות בתחום. 

ייעוץ משכנתאות עוזר לאלפי לקוחות מדי שנה לקבל תנאים אידיאליים עבור ההלוואה. ראשית, היועצים יושבים עם הלקוח ומבררים מה היא יכולת ההחזר החודשית שלו. לאחר מכן הם מנסחים את הבקשה עבור הבנקים ומכינים את תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוחות. 

קורס יועץ משכנתאות ירושלים

קורס ייעוץ, משכנתאות הכנה מקצועית לעבודה עם לקוחות

אחד הדברים הכי חשובים במשא ומתן מול הבנקים הוא יכולת המיקוח של היועץ. אצלנו במכללה אנחנו עובדים באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים על סיטואציות קונקרטיות בעבודה. בנוסף לכך, אנחנו עובדים עם מחשבוני משכנתא ומחשבוני הלוואת זכאות, ומקנים לכם כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות ולהתנהלות מול הבנקים. אנחנו מכשירים אתכם לעבודה כיועצים פרטיים ועבודה במסגרת הבנקים. לאחר סיום הקורס יש לנו עבור הבוגרים שלנו פורטל דרושים יועצי משכנתאות.  הפורטל שלנו מקנה לכם יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים בתחום. בנוסף לכך, תמיד תוכלו לפנות אל היועצים שלנו בנוגע לכל שאלה על אפשרויות הפרנסה. 

המכללה שלנו היא המכללה המובילה ביותר בתחום הפיננסי ובתחום המשכנתאות. בהתאם לכך, הרוב המוחלט של הסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה, עובדים בפועל בתחום אותו הם למדו. תוכניות לימודי ייעוץ משכנתאות העשירות שלנו משלבות באופן מדויק בין תיאוריה למעשה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ אנשי מקצוע ומרצים של המכללה. כמו כן יש לנו מערך טכנולוגי מתקדם ביותר. אצלנו כל השיעורים מוקלטים ויש לנו אתר אינטרנט עם וובינרים מעולים וחומרי העשרה רבים. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן