קורס יועץ משכנתאות מומלץ אונליין

במהלך הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות, אנחנו מתמקדים בצד התיאורטי והפרקטי של המקצוע. אנחנו שמים דגש מיוחד על לימודי ייעוץ משכנתאות מקיפים של כל כל החומר הנדרש בשביל לעבוד בתחום. אצלנו תלמדו על כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק, תרכשו ידע מקיף בנוגע לכל תחום הנדל"ן הקשור למשכנתאות, תבינו לעומק את צרכי כלכלת המשפחה ואת כל הנושאים הנלווים הנדרשים. בנוסף לכך, אנחנו מתמקדים בפרקטיקה באמצעות חישובים מתאימים עם מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות, תרגולים בכיתה ורכישת ניסיון באמצעות פגישה בזמן אמת עם יועץ משכנתאות בכיר באחד הבנקים.

השילוב בין החומר התיאורטי למעשי מקנה לסטודנטים שלנו יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים בתחום. בהתאם לכך, מייד לאחר סיום קורס ייעוץ משכנתאות, תוכלו להשתלב במהרה במעגל התעסוקה. לאחר סיום הקורס תקבלו תעודה מטעם מכללת אורין שפלטר שתעזור לכם למצוא עבודה כיועצי משכנתאות בבנקים או בכל מקום אחר מתאים.

קורס יועץ משכנתאות מומלץ
עבודה כעצמאי או כשכיר?

יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. היועצים שעובדים בבנקים אינם עצמאים בשיקול הדעת בכל הנוגע לטובת הלקוח בלבד. היועצים אמנם פועלים בהתאם לצרכים של הלקוחות שלהם ועוזרים להם לקבל החלטות מתאימות, אבל יש להם גם מחויבות לבנקים ולמסלולים המועדפים עליהם. יועץ עצמאי שאינו תלוי בבנקים יכול לתת שירות אובייקטיבי ללקוחות בהתאם לטובת הלקוח בלבד.

העבודה כעצמאים היא לא פשוטה אבל היא מאפשרת לכם לצבור קהל לקוחות נאמן ולהגדיל באופן משמעותי את ההכנסה מדי שנה. תוכלו כמובן להתחיל לעבוד כשכירים, לצבור את הניסיון המתאים ואז בהמשך הדרך לפתוח עסק פרטי.

מעוניינים לדעת פרטים נוספים על אפשרויות התעסוקה בתחום? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן