קורס יועץ משכנתאות מחירים

יועצי משכנתאות עובדים ביחד עם לקוחות, לקבלת התנאים האידיאליים לצורך ההלוואה. לקיחת משכנתא היא צעד משמעותי ביותר, המלווה את הלווים למשך שנים רבות. חיסכון בתשלומים החודשיים וקבלת התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה, חוסכים מאות אלפי שקלים ללקוחות. 

קורס יועץ משכנתאות מחירים

היועצים עוברים הכשרה מקצועית לעבודה במכללות השונות ברחבי הארץ. בהתאם לכך, התוכניות להכשרת יועצים מתמקדות בידע התיאורטי הנדרש לעבודה. כולל הכשרה מעשית לעבודה עם לקוחות. המחירים עבור קורס יועץ משכנתאות משתנים בין מכללה למכללה. אצלנו תקבלו מחיר מותאם אישית לצרכים שלכם, בהתאם לקורס אותו אתם מעוניינים לקחת. יש לנו שני מסלולים עבור יועצי משכנתאות, מסלול מקוון ומסלול פרונטלי.

 מעוניינים לקבל פרטים מלאים על המחיר של הקורסים ועל תוכנית הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. בפגישת הייעוץ נעבור אתכם גם על דרישות השכר שלכם ועל אפשרויות הפרנסה בתחום. המכללה שלנו לא רק מכשירה אתכם לעבודה בתחום אלא עוזרת לכם למצוא פרנסה מייד עם סיום הלימודים. בהתאם לכך, פורטל המשרות העשיר שלנו דרושים יועץ משכנתאות עומד כולו לרשות הבוגרים שלנו. 

ייעוץ משכנתאות, מתכונת הקורס ותנאי קבלה

קורס ייעוץ משכנתאות נמשך 15 מפגשים כל מפגש שלוש וחצי שעות אקדמיות. הלימודים כוללים הרצאות פרונטליות או דיגטליות בהתאם לתוכנית הלימודים. בנוסף לכך אנחנו עובדים עם סימולציות, דיונים, פרקטיקום והדרכה אישית לעבודה. הקורס שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. כל מי שמעוניין ללמוד את התחום מוזמן להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא. במהלך הלימודים נבנה תמהיל משכנתא עבור לקוחות ונעבור לעומק על כל המסלולים השונים בשוק המשכנתאות. בנוסף לכך נעבור על כל הקריטריונים לקבלת אשראי ועל התנהלות ואסטרטגיה מול הבנקים. במידה ואתם מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס פנו אלינו אל יועצי המכללה לצורך קביעת פגישה.

דילוג לתוכן